sfougner Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 I kveld kl 20.00(?!) blir half life 2 tilgjengelig over steam, og de som kjøper det får cs:source med en gang. Kommer du til og kjøpe det?
likferd Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 ATI/Half-Life 2 bundle owners may redeem their product key for the Bronze offer or apply their key toward the purchase of either the Silver or Gold offers, receiving a credit equal to the price of the Bronze offer. Betyr dette at vi som har registrert kupongen allerede ikke får oppgradert til sølv/gull? Om det er tilfelle sier jeg bare Først lokker de oss til å registrere kupongen for å få tilgang til halflife/cs/dod og de andre moddene, så etterpå får vi ikke oppgradert og må betale fullpris for å få DOD:source og hl:source ?
TeSp Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Nei, tror jeg venter så jeg får selve esken og alt. Har ventet så lenge på HL2 så da går det vel greit å vente et par uker til. Og da er jo muligens en ny LCD skjerm i hus også.. :D
Royal Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 ATI/Half-Life 2 bundle owners may redeem their product key for the Bronze offer or apply their key toward the purchase of either the Silver or Gold offers, receiving a credit equal to the price of the Bronze offer. Betyr dette at vi som har registrert kupongen allerede ikke får oppgradert til sølv/gull? Om det er tilfelle sier jeg bare Først lokker de oss til å registrere kupongen for å få tilgang til halflife/cs/dod og de andre moddene, så etterpå får vi ikke oppgradert og må betale fullpris for å få DOD:source og hl:source ? Jo, det skal vist gå an å oppgradere å legge til mellolegget. Hvis du skal ha Silver koster det da 10$.
likferd Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 ATI/Half-Life 2 bundle owners may redeem their product key for the Bronze offer or apply their key toward the purchase of either the Silver or Gold offers, receiving a credit equal to the price of the Bronze offer. Betyr dette at vi som har registrert kupongen allerede ikke får oppgradert til sølv/gull? Om det er tilfelle sier jeg bare Først lokker de oss til å registrere kupongen for å få tilgang til halflife/cs/dod og de andre moddene, så etterpå får vi ikke oppgradert og må betale fullpris for å få DOD:source og hl:source ? Jo, det skal vist gå an å oppgradere å legge til mellolegget. Hvis du skal ha Silver koster det da 10$. Ja det er det jeg også tror nå, noe annet vil være for dumt Det står bare litt tvetydig på steam siden, nemlig at vi kan enten løse inn kupongen for hl2 (noe jeg har gjort, registrert den), eller skrive inn koden for å oppgradere. De tar nok (forhåpentligvis) imot "brukte" cd-keyer til oppgradering også..
phnx85 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Når jeg først skal bruke 400-500 kr på et spill så vil jeg gjerne har cd og cover. Så når kommer det i butikken da?
Hr. Jenssen Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Er det bare meg, eller føler dere også at Valve begynner å komme fra den 2 år gamle flekken sin?
Manx Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Det var vel på tide, dukker vel snart opp i butikkene også da. Blir ikke noe nedlastning med min heftige isdn linje. Hadde vel heller ikke lastet ned hvis jeg hadde hatt adsl heller, liker å ha coveret stående, med cd'er i.
Ravn Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 ØØØØ skittent, råttent og ufyselig! Slippes det i kveld på Steam, mens oss som har tenkt å kjøpe det i butikken må vente til 26. November!! ÅÅÅÅÅ!! Hoder skal rulle !! Vel... kjekt for dem som skal kjøpe det gjennom Steam iallefall
Fløtepudding Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) "...Counter-Strike: Source immediately. Half-Life 2 and other games in the Steam offerings will be made available to purchasers upon their release." Det betyr vel at man må vente til det er utgitt i butikkene også. Jeg skal iallefall ha en skikkelig eske med cd'er. Det er mye morsommere å holde på coveret og vite man slipper å brenne backup selv. Det er jo nærmere 3 gigabit, tar lang tid å laste ned. Endret 7. oktober 2004 av Fløtepudding
cock hammer Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 tja kanskje... har egentlig lyst til å gå i butikken å hente den fysiske pakka, dog den blir jo bare stående inne i et skap alikevel. 336kr med dagens kurs for bronze er jo ikke så gal pris heller + css fra i kveld. joda blir nok steam ja...
Zeph Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Så Half-Life 2, og CS:S er tilgjengelig i fullversjon, i kveld for nedlasting, mens det kjem ikkje på CD før 26. november? Det er jo som å be folk piratkopiere det. Dersom eg tar feil, vennligst korriger meg. Endret 7. oktober 2004 av zeph
cock hammer Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Så Half-Life 2, og CS:S er tilgjengelig i fullversjon, i kveld for nedlasting, mens det kjem ikkje på CD før 26. november? Det er jo som å be folk piratkopiere det. nei dette gjelder kun cc:s. hl2 er ikke ferdig preloada. btw releasedatoen er ikke kjent enda. Endret 7. oktober 2004 av cock hammer
Potetdamen Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Må man betale rett til en konto eller får man en regning i posten eller.no? (kjøpe over steam(bronse)) bare lurer..
nåvi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Må man betale rett til en konto eller får man en regning i posten eller.no? (kjøpe over steam(bronse))bare lurer.. Man betaler via Visa eller Mastercard. Kjipt for alle 14issene uten kredittkort
paranoide Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Nydelig. Jeg er blakk på brukskonto, men Visa er min venn:) Jeg elsker kreditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå