Gå til innhold

Kommer du til og kjøpe Half-Life 2 i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ATI/Half-Life 2 bundle owners may redeem their product key for the Bronze offer or apply their key toward the purchase of either the Silver or Gold offers, receiving a credit equal to the price of the Bronze offer.

Betyr dette at vi som har registrert kupongen allerede ikke får oppgradert til sølv/gull?

Om det er tilfelle sier jeg bare :thumbdown:

Først lokker de oss til å registrere kupongen for å få tilgang til halflife/cs/dod og de andre moddene, så etterpå får vi ikke oppgradert og må betale fullpris for å få DOD:source og hl:source ? :ermm:

Skrevet

Nei, tror jeg venter så jeg får selve esken og alt. Har ventet så lenge på HL2 så da går det vel greit å vente et par uker til. Og da er jo muligens en ny LCD skjerm i hus også.. :D :D

Skrevet
ATI/Half-Life 2 bundle owners may redeem their product key for the Bronze offer or apply their key toward the purchase of either the Silver or Gold offers, receiving a credit equal to the price of the Bronze offer.

Betyr dette at vi som har registrert kupongen allerede ikke får oppgradert til sølv/gull?

Først lokker de oss til å registrere kupongen for å få tilgang til halflife/cs/dod og de andre moddene, så etterpå får vi ikke oppgradert og må betale fullpris for å få DOD:source og hl:source ? :ermm:

Jo, det skal vist gå an å oppgradere å legge til mellolegget.

Hvis du skal ha Silver koster det da 10$.

Skrevet

Jo, det skal vist gå an å oppgradere å legge til mellolegget.

Hvis du skal ha Silver koster det da 10$.

Ja det er det jeg også tror nå, noe annet vil være for dumt :roll:

Det står bare litt tvetydig på steam siden, nemlig at vi kan enten løse inn kupongen for hl2 (noe jeg har gjort, registrert den), eller skrive inn koden for å oppgradere. De tar nok (forhåpentligvis) imot "brukte" cd-keyer til oppgradering også..

Skrevet

Det var vel på tide, dukker vel snart opp i butikkene også da. Blir ikke noe nedlastning med min heftige isdn linje. Hadde vel heller ikke lastet ned hvis jeg hadde hatt adsl heller, liker å ha coveret stående, med cd'er i.

Skrevet

ØØØØ skittent, råttent og ufyselig! Slippes det i kveld på Steam, mens oss som har tenkt å kjøpe det i butikken må vente til 26. November!! ÅÅÅÅÅ!! Hoder skal rulle :mad: !! Vel... kjekt for dem som skal kjøpe det gjennom Steam iallefall :thumbup:

Skrevet (endret)

"...Counter-Strike: Source immediately. Half-Life 2 and other games in the Steam offerings will be made available to purchasers upon their release."

Det betyr vel at man må vente til det er utgitt i butikkene også. Jeg skal iallefall ha en skikkelig eske med cd'er. Det er mye morsommere å holde på coveret og vite man slipper å brenne backup selv. Det er jo nærmere 3 gigabit, tar lang tid å laste ned.

Endret av Fløtepudding
Skrevet

tja kanskje... har egentlig lyst til å gå i butikken å hente den fysiske pakka, dog den blir jo bare stående inne i et skap alikevel. 336kr med dagens kurs for bronze er jo ikke så gal pris heller + css fra i kveld. joda blir nok steam ja...

Skrevet (endret)

Så Half-Life 2, og CS:S er tilgjengelig i fullversjon, i kveld for nedlasting, mens det kjem ikkje på CD før 26. november? :ermm:

Det er jo som å be folk piratkopiere det.

Dersom eg tar feil, vennligst korriger meg.

Endret av zeph
Skrevet (endret)
Så Half-Life 2, og CS:S er tilgjengelig i fullversjon, i kveld for nedlasting, mens det kjem ikkje på CD før 26. november? :ermm:

Det er jo som å be folk piratkopiere det.

nei dette gjelder kun cc:s. hl2 er ikke ferdig preloada.

btw releasedatoen er ikke kjent enda.

Endret av cock hammer
Skrevet
Må man betale rett til en konto eller får man en regning i posten eller.no? (kjøpe over steam(bronse))

bare lurer.. :hmm:

Man betaler via Visa eller Mastercard.

Kjipt for alle 14issene uten kredittkort :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...