Tromax Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Heisann. Lurer på en ting. Har spilt endel Farcry i det siste, og alt har funket perfekt. Så ville jeg sjekke hvor mye jeg hadde i fps, og la inn følgende program: Hardware OC Farcry Benchmark v1.3.0. Denne fungerte også slik den skulle. Så kom problemet. Da jeg skulle fortsette å spile Farcry, så er lyden plutselig borte. Det skyldes dette Benchmark programmet. Lyden er forsatt borte etter Uninstall av Benchmark prog, og i tillegg kommer Benchmark logo/bilde fortsatt under Farcry Load, selv om jeg ha fjernet siste rest av programmet. Hva kan jeg gjøre? Siste utvei er seff reinstall. Men noen som vet? MVH Tromax Endret 5. oktober 2004 av Tromax
Blue--Sky Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 lyden står ikke på "mute" vell? kan ofte være det enkleste som er feil Prøvd å still litt framm og tilbake i sound options?, og se om det hjelper. Kommer ikke på noe mere nå........beklager
Radial Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Opplevde det samme selv. Den benchmarken er bra i seg selv, men har visstnok en tendens til å rote til selve spillet. Det ligger helt sikkert noen artige tingling i registret ditt.
Tromax Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Da fant jeg dette ut gutta: OC Benchmark helpen ga meg to tips som IKKE fungerte. 1. Open system.cfg i Farcry directory, og sett alle Soundvaluene = 1 ELLER 2. Hent system.cfp fra C:\Program Files\HardwareOC BenchTools, og erstatt system.cfp som ligger i Farcry directory. Ingen av disse hjalp. Så hvorfor ikke finne ut av det selv tenkte jeg da! Her kommer min løsning: Så i system.cfg at: - This file has been written by FarCryConfigurator.exe Ergo, da slettet jeg system.cfg og startet Farcry.exe på nytt. Da kjører den setup på nytt, og etter dette så.....PLING..fikk lyd. ENDELIG!!!! Håper dette kan være til hjelp! Endret 7. oktober 2004 av Tromax
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå