Biffer'n Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg bytta inn Burnout3 etter 4 dager, da gameplayet var utrolig ensformig.Og måten du fikk nye biler på var døll. Du kan jo aldri dra nytte av at du har en bedre bil (i hvertfall ikke i race) fordi hvert race har en bestemt klasse og innad i denne klassen er det utrolig liten forskjell på bilene. Og å kalle det for et bil-spill blir for drøyt. Det er et action-spill. Gran Turisimo er et bil-spill... Nei. Det er selvfølgelig ikke ett bilspill. Der la du gullegget....
Rookie_NO Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg bytta inn Burnout3 etter 4 dager, da gameplayet var utrolig ensformig.Og måten du fikk nye biler på var døll. Du kan jo aldri dra nytte av at du har en bedre bil (i hvertfall ikke i race) fordi hvert race har en bestemt klasse og innad i denne klassen er det utrolig liten forskjell på bilene. Og å kalle det for et bil-spill blir for drøyt. Det er et action-spill. Gran Turisimo er et bil-spill... Nei. Det er selvfølgelig ikke ett bilspill. Der la du gullegget.... Jeg gadd ikke utdype det mer, folk får gjøre opp sine egne meninger om hva de synes utgjør et bilspill. Et bilspill, for meg, har et snev av realisme i seg. Jeg ville aldri kalt Carmageddon for bilspill, jeg ville aldri kalt Destruction Derby et bilspill, det er reine action spill som ikke har noen rot i virkeligheten. Colin McRae derimot er et bilspill, Richard Burns er et bilspill, GT er et bilspill. Så for MEG er det helt på jordet å kalle Burnout3 for et bilspill...
paranoide Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Burnout 3 er vel bilspillet for de som har bedre ting å gjøre enn å slå rekorder og passe på hvor godt du kjører. Det er ren moro. Selv hater jeg bilspill, men dette er noe av det morsomste jeg har spillt. Jeg er selv en rollespill/action entusiast, med favorittspill som Planescape: Torment, BG serien, TCo Riddick, Silent Hill osv. Burnout 3 er det perfekte spillet for meg når jeg bare vil spille en halvtimes tid, og nyte hvert sekund.
Beelsebob Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Så det går an å skru av skrålet fra DJ'en? det var da endelig godt.. Eh - har du i det hele tatt testet spillet i mer enn 2 minutter før laget innlegget ditt? Spiller du på Xbox kan du i tillegg legge inn hvilken musikk du vil. Tro det eller ei, det har jeg faktisk gjort. Men jeg eier ikke spillet selv, så jeg har ikke fått utforsket alle aspekter ved spillet. Mulig at jeg vil bli positivt overasket når jeg kommer lengre uti spillet og oppdager nye ting, men det tviler jeg litt på. Uansett så er B3 e veldig bra spill. Poenget er bare at det ikke fortjener terningkast 6. Det er det rett og slett ikke bra nok for. Personlig så tror jeg det hadde blitt bedre hvis det fortsatt hadde vert Acclaim(?) som ga det ut og ikke EA.
TCi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Burnout 3 og Burnout serien generelt er den beste arcade bilspillet som er laget etter min mening. Dessverre så har jeg bare GameCube og får ikke spilt Burnout 3 så mye, bare hos en kamerat i ny og ne. Jeg og han spilte Burnout 3 i 2 dager og vi hadde det så utrolig artig hele tiden, spillet ble bare bedre og bedre. Veldig arti å prøve ut diverse metoder på å skyte motstanderen ut av banen Og selfølgelig å bruke boost hele tiden og se hvordan det går. Burnout er et spill hvor du skal kjøre ekstremt og villt for å tjene deg boost, serien har aldri prøvd å legge vekt på realisme, men heller fartsfølelse og spenning. Jeg må si at Burnout 3 er det spillet som Criterion (rett stavet?) prøvde å få Burnout og Burnout 2 til å bli og spillet er bort imot perfekt. Endret 7. oktober 2004 av TCi
Dr. Mobius Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg kjøpte B3 første dagen jeg hadde mulighet, og elsker det!! Utrolig fartsfølelse, kul musikk og nydelig og kjapp grafikk. Herlig tidsfordriv!!!
AmiDelf Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg er faktisk enig med han som kritiserer Burnout 3. Det er blitt mye mer kommersielt. Synes at musikken i Burnout og Burnout 2 er bedre. Det minner meg mer om Lotus spillene til Amigaen og andre bilspill med egen komponert musikk. Loading skjermen og menyene i Burnout 2 er endel bedre enn i B3 også. Men alt i alt, så ser B3 meget bra ut, men Burnout 2 er endel bedre. Jeg ville ha gitt Burnout 3 en 4'er, men ikke en 6'er.
Mato Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 B3 er jo en bra spill men ikke en 6 (grunne til at jeg kjøpte det) har vell spilt i 20-23 timer og kommet 70% så vansklighets garaden er ikke det værste det som plager meg er at man kan krasje i motstander i 200mph men ikke dulte borti en anne bil i 30mph !!!! skulle velt litt mere "liv" så man tålte litt mere , ikke så mye mere ,men litt musikke kunne vært bedre og jeg gidder ikke og drive på og legge inn sanger på en orginal x-box da dette er tungvit så da skrur man heller ned lyden litt kunne sikkert vært mere lister og sånt , men forløpig klarer jeg meg og så skulle man kunne kjørt vanlige løp men "tungvekt" bilene , noe som jeg ikke finner no mulighet for , gidder ikke og krasj i kryss etter at jeg har tatt di obligatoriske for og runde spillet , selv om dette er jævla gøy og en freeroam modus hadde vært tøft, sidne mange av banene går i hver andre og det er ganske tydelg at det hadde væt mulig siden mye av veien som ikke er i buk faktisk er kjørbar
Shimano Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Uansett så er B3 e veldig bra spill. Poenget er bare at det ikke fortjener terningkast 6. Der er jeg enig med deg - Det er et morsomt spill, men ikke ekstraordinært - slik en 6'er bør være. Men dessverre er jo karakterskalaen utvannet idag - hvis et spill får 4 av 6 eller 70% av 100% o.l. så får folk inntrykk av at det er det elendig spill siden bare toppkarakterer er 'bra nok'. Og det er dumt - mange spill som ikke får full pott kan alikevel være midt i blinken for en del gamere
Claus3000 Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Litt off topic, men er det noen her som bruker å spille B3 online med PS2? Er litt lei av å sitte å spille med tyskere osv som jeg ikke skjønner et ord av hva de sier... Ellers syns jeg B3 fortjener en god 5`er. Spilte igjennom det på rundt 20-30 timer, men det er jo ganske så morro online...
Dr. Mobius Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Litt off topic, men er det noen her som bruker å spille B3 online med PS2? Er litt lei av å sitte å spille med tyskere osv som jeg ikke skjønner et ord av hva de sier... Ellers syns jeg B3 fortjener en god 5`er. Spilte igjennom det på rundt 20-30 timer, men det er jo ganske så morro online... jeg spiller litt online! Men jeg har ikke mic, så du får nok aldri høre meg... Jeg kaller meg FilleFranz Og det er supert med online!!
Claus3000 Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Litt off topic, men er det noen her som bruker å spille B3 online med PS2? Er litt lei av å sitte å spille med tyskere osv som jeg ikke skjønner et ord av hva de sier... Ellers syns jeg B3 fortjener en god 5`er. Spilte igjennom det på rundt 20-30 timer, men det er jo ganske så morro online... jeg spiller litt online! Men jeg har ikke mic, så du får nok aldri høre meg... Jeg kaller meg FilleFranz Og det er supert med online!! Ok! Er stort sett på UK-lobbyen, men litt innom den tyske også. Kaller meg NorwegianRR6 eller Lysets Herre.
Mato Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Så bilen kan ikke bli "totaled"? jo i rodrage modusen , men når man kjører vanlige løp er bulkene ikke "varige" så bilen ser hele tidne pletfri ut , lit skuffende , men når man ser hvor dålig bulene ser ut så er det ikke noen man savner
PapstSkalle Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Litt off topic, men er det noen her som bruker å spille B3 online med PS2? Er litt lei av å sitte å spille med tyskere osv som jeg ikke skjønner et ord av hva de sier... Ellers syns jeg B3 fortjener en god 5`er. Spilte igjennom det på rundt 20-30 timer, men det er jo ganske så morro online... jeg spiller litt online! Men jeg har ikke mic, så du får nok aldri høre meg... Jeg kaller meg FilleFranz Og det er supert med online!! Ok! Er stort sett på UK-lobbyen, men litt innom den tyske også. Kaller meg NorwegianRR6 eller Lysets Herre. Fikk dilla på NFSU online for et par dager siden og det førte til at jeg plukka opp B3 igår siden alle disse sekserne var umulig ikke å legge merke til... Kaller meg JvonVelocity i begge spillene... Har kun spillt B3 i 1 time og 57 minutter så jeg er ikke så veldig gunstig å være på lag med vil jeg tro..så dette kan kanskje sies å funger som en advarsel? På den annen side kom bilene på det andre laget ikke til målstreken den siste halvtimen, så jeg kan jo ikke være helt håpløs heller.. Forøvrig hater jeg at spill skal fortelle meg akkurat hvor mange timer og minutter jeg har ødslet bort i deres verden. Jeg spiller for å slå ihjel tid, ikke for å få den dokumentert! Sånn...der kom mine samvittighetskvaler til overflaten. Hvis du vil spille B3 og ikke har en burk som er bygd for denslags, så kjøp X-Box for svingende! Jeg har allerede PS2 selv, men hva er vitsen med å si nei til bedre grafikk og mulighet for kvalitetskontroll på soundtracket?
Passasjer Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Nå har jeg ikke prøvd 3-eren mye, bare litt i en butikk, men jeg må si at jeg likte nummer 2 bedre..
Pastor Lorentzen Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Et bilspill, for meg, har et snev av realisme i seg. Jeg ville aldri kalt Carmageddon for bilspill, jeg ville aldri kalt Destruction Derby et bilspill, det er reine action spill som ikke har noen rot i virkeligheten. Colin McRae derimot er et bilspill, Richard Burns er et bilspill, GT er et bilspill. Så for MEG er det helt på jordet å kalle Burnout3 for et bilspill... Bilspill er et norskkonstruert ord som ikke eksisterer i andre land. Den korrekte sjangeren til Burnout 3 (og Colin McRae (og Wipeout)) er racingspill. Det du er ute etter er racingsimulatorer. Burnout 3 er heldigvis ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå