Gå til innhold

Den lille filmklipptråden

Ni kon

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hm, faktisk litt fint at noen bryter kjeden med bare morro-klipp noen ganger :)

Veeel... nå er det vel meningen at det kun skal være morsomme klipp her da, siden tråden ligger i Humor.

Endret av Newt32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde brukeren opprettet en ny tråd om den kortfilmen, kan jeg tenke meg at det ikke ville tatt lange tiden før folk begynte å mase om at den skulle være her, og ikke så mye lengre tid før en moderator stengte innlegget og ga brukeren streng beskjed om å poste filmer her nestegang.

Skrevet
Veeel... nå er det vel meningen at det kun skal være morsomme klipp her da, siden tråden er ligger i Humor.

7847604[/snapback]

Står ikke noe i 1. post om at det er meningen at alle filmer skal være humoristiske.

Men ok, sier ikke at jeg ikke liker alle de morsome klippene, er ofte innom. Men er greit å se litt annet å ...

Ser også at jeg kansje kan ha feil formulert meg pitte litt ...

Skrevet (endret)
Står ikke noe i 1. post om at det er meningen at alle filmer skal være humoristiske.

7847744[/snapback]

Det sier seg vell selv når tråden ligger i humor-delen av forumet da men. :roll:

Endret av Andeby
Skrevet (endret)

Simpelthen fantastisk. Cowabunga. :ph34r:

EDIT: Gærning-detektoren min ga store utslag under hele innslaget, men da hun begynte på den sangen peaka det langt over skalaen. Nå må den rekalibreres.

Endret av Isbilen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...