Gå til innhold

Mobbing, slossing, erting ...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen lære alexf å bruke Report-knappen?

 

On topic: Jeg kan forresten informere om at jenter _ikke_ blir imponert av at gutter slåss og tøffer seg.

Nei, men om det blir slossing, liker jenten selvfolgelig den som vinner.

;) Ingen jenter som liker en pingle.

Tja, også en stor mulighet for at jenten synes synd på taperen (som forøvrig er uskyldig) og trøster han med litt kosemos ;)

Lenke til kommentar

Siden du ønsker å unngå problemer så er det i grunn best å holde seg passiv så lenge som mulig. Sier han noe stygt til deg, hever du bare nesen og ser nedlatende ned på pjokken; kanskje si at du ikke har for vane å omgås skitne aper som ikke har kommet lengre i evolusjonen og at du helst ser at folk som han kan drite og dra med mindre de siviliserer seg.

 

Begynner denne personen å ty til vold er det ingen grunn til at du ikke skal forsvare deg selv. Jeg tror forresten ingen av dem vil true deg med kniv hvis du maner opp til at jævelen er så jævlig feig at han ikke angang klarer å bruke nevene.

Lenke til kommentar
Sier han noe stygt til deg, hever du bare nesen og ser nedlatende ned på pjokken; kanskje si at du ikke har for vane å omgås skitne aper som ikke har kommet lengre i evolusjonen og at du helst ser at folk som han kan drite og dra med mindre de siviliserer seg.

 

Folk som ham?

 

Unnskyld meg, men det kan raskt bli tolket som rasisme ;)

Men Jesus! Det er dette det handler om. Individer hvis slektskap er *litt* for nærme primartstadiet bør ikke påtvinge siviliserte sin vilje. Istedenfor å kjøre nisselue mentalitet burde kanskje noen sette "pakket" på plass og lære dem at man ikke kødder når man er en minoritet, og i tillegg ikke ønsket.

 

Alternativt kan man sette på denne gla'sangen; http://allforamerica.com/all_for_america128.mp3

Den er muslim-safe!

Lenke til kommentar

Faktisk, det beste er å bare legge ham ordentlig i bakken og så eventuelt stå for alt overfor lærere, eventuelt inspektør.

 

Har virket for meg en gang, eleven det gjaldt sluttet på skolen!

 

Hyggelig at du, FiskePinna, har sansen for All For America! Skulle gjerne linket til flere sanger, men de er vel ofte mer piratkopierte utgaver...

 

EDIT: Fjernet unødvendig ord.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...