Gå til innhold

Mobbing, slossing, erting ...


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg bare lurte på om dere hadde noen gode råd til hva jeg kan si/gjøre til en person som driver å mobber, erter og sloss mot andre?

 

Noen lure ord på lager? Han dreit meg totalt ut i går foran en jente som er veldig spesiell for meg og han ville ha meg til å sloss mot han. Hva skal jeg si/gjøre i slike sitiasjoner?

 

Takker for alle svar! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bare lurte på om dere hadde noen gode råd til hva jeg kan si/gjøre til en person som driver å mobber, erter og sloss mot andre?
Politianmeld og grisebank. (I den rekkefølgen).
Noen lure ord på lager? Han dreit meg totalt ut i går foran en jente som er veldig spesiell for meg og han ville ha meg til å sloss mot han. Hva skal jeg si/gjøre i slike sitiasjoner?

Bare si "Shake that ass bitch", klikk og spark han i trynet.
Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg bare lurte på om dere hadde noen gode råd til hva jeg kan si/gjøre til en person som driver å mobber, erter og sloss mot andre?

 

Noen lure ord på lager? Han dreit meg totalt ut i går foran en jente som er veldig spesiell for meg og han ville ha meg til å sloss mot han. Hva skal jeg si/gjøre i slike sitiasjoner?

 

Takker for alle svar! :yes:

Spør han om han har ett problem.

 

Be han hevde seg på andre, mer voksne måter.

Lenke til kommentar

Det kan virke som om det bare er jeg som synes denne kommentaren er morsom, men jeg synes den er ganske fin (fritt sitert og fikset litt på etter cartman)

 

"Do you have sand in your vagina?" evnt.

"It's not my fault that you have sand in your vagina"

 

Ellers kan du jo ta:

"Trenger ikke la det gå ut over meg at moren og faren din er søsken"

 

Disse kommentarene er litt barnslige da, så du kan jo også gå for en litt mer voksen "jeg skjønner at du er en taper, men du trenger ikke la det gå ut over meg"

 

Husk å gå din vei før han slår ;)

Lenke til kommentar
OKi  :D hehe mange gode råd! Må jeg også få legge til at han er utlending:p

Så, noen flere forslag?

å kalle han opp pga. det kan få store konsekvente følger, siden rektorer og lærere er fullstendig anti-rasister, uansett...ikke lurt...

 

kan du ikke bare gjøre som han vil da? gi ham litt old fashion juling :thumbup:

Endret av Camron
Lenke til kommentar
Ta med kniv og forbered deg på akutt berikelse sier nå jeg.

Hmm, for det løyser jo alle problemene . . .

 

Ta det heller opp med han aleine. Då har han ikkje gjengen sin å støtte seg til eller tøffe seg for. Folk blir alltid meir saklige og fornuftige når dei har kun ein person å forholde seg til. Det gjeld forsåvidt for din eigen del også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...