Gå til innhold

Slutt med Simpsons

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på at man bare har kommet til sesong 4 på dvd, og tv3 bare sender gamle episoder om og om igjen, er det nok ingen stor fare for å bli lei av Simpsons med det første, selv når nye episoder ikke lengre blir laget ^^

Skrevet

Hvis de lager 22 episoder pr sesong slik de har gjort de siste åra er det enda

(S16+S17+S18+S19) =4X22=88 NYE episoder igjen å glede seg til!

Hvis de nye episodene blir godt mottatt er det heller ikke heeeeelt umulig at det blir enda flere sesonger.

Det sies at de vil gi seg før det blir for kjedelig, men med SÅ mange karakterer som Simpsons har vil det være fullt mulig å lage flere episoder av høy kvalitet.

Matt Groening kan bare ringe meg hvis han trenger tips :cool: !

Skrevet
Det sies at de vil gi seg før det blir for kjedelig, men med SÅ mange karakterer som Simpsons har vil det være fullt mulig å lage flere episoder av høy kvalitet

Ikke bare det, men Simpsons har også vært flink til å legge til nye personer, samt drive utviklingen fremover for de eksisterende. (Noen dør til og med)

Sp+

Skrevet

det siste sesongene. S10-14 som har blitt vist på norske tv'r har jeg lagt merke til at homer er aldrig på jobb mer.

jeg vil ha flere episoder der ting skjer på jobben hans

Skrevet (endret)
Det er jo bedre at de gir seg på topp enn at kvaliteten synker og de blir kansellert.

:yes:

Smart sagt, som om jeg skulle ha sagt det selv.

Endret av MU26599
Skrevet (endret)
Og for de som synes mannen som står bak Simpsons er genial, kan de få med seg Futurama, som er en kongeserie det også.

Futurama = cancelled. :/

Endret av nr.4
Skrevet
Og for de som synes mannen som står bak Simpsons er genial, kan de få med seg Futurama, som er en kongeserie det også.

Futurama = cancelled. :/

Fortsatt en kongeserie :D

De kom vel til sesong 5...Vet ikke om de fullførte den.

Skrevet

Det er synd men sopm steffyboy sier, bedre å gi seg på topp. Men kommer til å savne det :(

Skal prøve å kjøpe alle sesongene, har de 3 første så langt, venter på 4'eren nå. Tenker jeg ska ha alle, noen flere som ska ha alle?

Skrevet

Har ikke fulgt med noe stor i det siste. Noe som irriterer meg.

Men at simpson slutter blir rett og slett rart.

Tregulv hele Karl Johan

Skrevet
Det er synd men sopm steffyboy sier, bedre å gi seg på topp. Men kommer til å savne det :(

Skal prøve å kjøpe alle sesongene, har de 3 første så langt, venter på 4'eren nå. Tenker jeg ska ha alle, noen flere som ska ha alle?

Kjøper nok de jeg kommer over ja ;) Har season 2 og 3 på dvd :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...