Gå til innhold

Hva er det lengste du har vært i lag med ei dame?


Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten 1 år er det lengste, ville gjøre det slutt før dama ville noe spesiellt ut av 1 år da jeg følte at jeg ikke elsket henne mer.

 

Har nå ny dame og vi rundet av 2 mnd igår. Elsker henne kjempemye og har kjent henne over 3 år.

 

Til alle: Kan dere ikke føye med alderen deres?

Jeg er 23 år.

Lenke til kommentar
Polecat: Er det ikke på tide å knele?

:whistle:

 

Ikke helt enda. Nå flytter vi sammen (helt alene, har bodd i en leilighet hos mine foreldre frem til nå) i eget hus, så får vi se hvordan det utarter seg. Ser ingen grunn til å forhaste seg egentlig.

Dessuten ser vel stien nå for tiden slik ut:

Venner > Kjærester > Samboere > Giftemål > Uvenner ?

 

En annen ting: Hvordan forholder deres kjære seg til alle timene foran skjermen hver dag? Jeg blir mast på hver eneste dag, samme leksa, men det blir med masinga. Egentlig imponert over at hun holder ut. :p

Lenke til kommentar
En annen ting: Hvordan forholder deres kjære seg til alle timene foran skjermen hver dag? Jeg blir mast på hver eneste dag, samme leksa, men det blir med masinga. Egentlig imponert over at hun holder ut. :p

Tell me about it. Har holdt på hele uka og pusset opp gor å kjøpe meg mer PC-tid ;)

Lenke til kommentar
er vell snart oppe i 5år , samboere i 3år? tror jeg og forlovet i sidne 4årdagne ,

 

damer vil så mye rar og vi menn vil de skal vere glade :p

 

og jeg får hele veien pes for at jeg bruker datan for mye  :thumbdown:

 

EDIT: snart 22

alle klager på at jeg sitter med pc`n for mye! hva er det med disse folkene? :p

Endret av dmx
Lenke til kommentar
det lengste jeg har vore ilgae ei er 2 år,hun gikk i fra meg pga DATAEN! :cry:

kjipern.. at ikke damer skjønner at man dør ut uten data!!

Hehe... Jeg vet om mange damer som dør uten data :p Men synes det er litt domt at vi datafolk skal få så mange mot oss på grunn av all sittinga me hobbyen vår... Menmen det er jo kanskje noe i det. Men berde og sitte fåran dene skjermen enn å ja... hmmm....

 

Huff er forelska igjen... :love: hmmm i menmen går altid galt for meg :cry: Menmen heldivis er det ikke for at jeg sitter for mye fårran dataen :hmm: Eller er det den sin feil :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...