Gå til innhold

MSN status - (borte)

joda_321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser ikke noe galt i å sette seg som borte. Men noe som er irriterende er folk som ikke setter seg på borte, så sitter man å skriver til en person som egentlig ikke er hjemme...

Skrevet
ser ikke noe galt i å sette seg som borte. Men noe som er irriterende er folk som ikke setter seg på borte, så sitter man å skriver til en person som egentlig ikke er hjemme...

Jepp, det er mye mer irriterende

Skrevet
Er det noen andre enn meg som HATER når folk står på borte på msn?

Tror aldri jeg kan få sagt det nok antall ganger; hater, hater, hater...

Ehm, det er ganske praktisk å signalisere at man ikke er til stede... Det er alltid en idiot som ikke tar hintet, men det er kjipt å komme tilbake til PC-en med masse vinduer med kule diskusjoner etter at vedkommende har logget seg av...

Trodde egentlig dette var ganske selvforklarende. Må tydeligvis revirdere mitt syn på "data" folk...

Skrevet

Det er stress å logge av/på hele tiden. Da er det flott man kan sette seg selv på borte.

Skjønner ikke problemet. Det er da alltid mer en nok folk å snakke med uansett. (ihverfall for meg)

Skrevet

Personlig står jeg aldri som borte. Gidder ikke skifte status. :p Hvis det er mange trasige folk som maser som bare det, kan jeg finne på å sette bortestatus. :cool:

Skrevet

Har "pålogget" alltid på jeg.

Utrolig mange duster som skriver hei hei hei hei hei...Selv når de vet jeg er på skole, trening eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...