Gå til innhold

Hvilken CSI er best etter din mening?


Anbefalte innlegg

Som de fleste andre også mener så synes jeg CSI:LG er klart best, liker rett og slett ikke miami pga av en ting, å det er Horatio Cane, liker han rett og slett ikke, han kommer med arrogante kommentarer hele tiden :thumbdown: .

 

btw, noen som vet hvor mange sesonger som har blitt laget av CSI:LG, har nettopp fått tak i hele sonsong 4 av CSI:LG, så jeg lurte på om det har blitt laget flere sesonger.

Hvor mange har CSI:LG har blitt vist på tvnorge til nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fire sider med poster, men det er ingen som har kommentert likus-dama fra Miami!

Grøsser hver gang jeg ser henne stryke et lik over kinnet mens hun sier noe som "Dont' worry, we'll find out who did this to you" elns.

You sick pervertetd fu**!

hun er jo snill og viser litt medfølelse for stakkarne da , tviler på at det var tenkt på som nekrofili som noen hentyder her , bare det at hun er medfølende (på en litt twisted måte tho)

Lenke til kommentar

CSI: Jeg har alltid vært glad i Grissom, han er så utrolig fet med de spesielle ordtakene han alltid kommer med. Skuespillerne har et normalt liv ved siden av som vi ser noen glipp av, f.eks Warrick som har gambling problemer.

 

Gil Grissom

Cathrine Willows

Nick Strokes

Warrick Brown

Sara Sidle

Jim Brass

 

CSI Miami: Horatio har vært en grei skuespiller igjennom hele serien, men jeg må si meg enig med psilo og at han kan spille litt merkelig av og til. I Miami får ikke se noe særlig av det normale livet til skuespillerne.

 

Horatio Caine

Calleigh Duquesne

Tim Speedle

Eric Delko

Alexx Woods

 

CSI New York: Har jeg bare sett tre episoder av, alle tre episodene jeg har sett hittil er utrolig gode serier, dette er liksom dobbelt opp hittil!

 

"Mac" Taylor

Stella Bonasera

Don Flack

Aiden Burn

Danny Messer

Dr.Sheldon Hawkes

Lenke til kommentar

det første er jo ofte det beste. sånn er det for meg. CSi: LV er det beste. likte Warrick veldig godt og grissom da.

 

syns ikke at csi: miami er jo bra det og syns jeg. men måten horatio prater på kan jo være plagsomt i lengden da.

 

gleder meg hvertfall fælt til csi:ny. blir nok bra det.

Lenke til kommentar
CSI: NY trenger litt mere hår på beina, men de fire første episodene er og blir GENIALE. Utmerket plott, og Sinise spiller veldig bra.

 

Hvor har du sett CSI: NY?

CSI NY er vel en ny greie som er under produksjon, det er iallefall laget få episoder av serien!

Sannsynligvis har folk lastet det ned ;)

Faktisk har jeg nettopp vært i Florida en god stund, så det er der jeg har sett dem :w00t:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...