Gå til innhold

Hvilken CSI er best etter din mening?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen med peiling på hva sangen i introen og outtroen i CSI:miami heter ? vet ikke om det er noen forskjell på sangen i CSI:miami eller vegas jeg, men er det noen som kan navnet på noen av dem er det flott.

alle them sangen til CSI er gamle THE WHO sanger , som muliggens er mikset litt

Lenke til kommentar

alle csi serien har jo sine serpreg på mange forskelige måter.

 

LV: gansk normal filming med tanke på lyssetting og sånt , det er jo fåreløpig den beste serien

 

Miami: har litt mere varme og glød i filming og karekturer ,

 

NY: en kald og grå serie hvor alt viker litt gammet og støvete , spesielt kotorbyggen , fortilig og dømme serien men så langt virker alt som og kunne bli en kjempe serie

Lenke til kommentar

Uten tvil er rangeringen enkel.

 

CSI: Las Vegas er og blir den beste. DEn er enkel, jordnær, og Gil Grissom er en UTMERKET karakter.

 

CSI: NY trenger litt mere hår på beina, men de fire første episodene er og blir GENIALE. Utmerket plott, og Sinise spiller veldig bra.

 

CSI: Miami er også bra, men som enkelte sier, så er jeg lei av "Now listen to me very carefully; this is what I want you to do!"

Lenke til kommentar

:ohmy:

Og ikke noe: Jeg hater CSI over alt på jorden! Fordi det blir det bare bråk av. Jeg vil høre f.eks.: Jeg liker CSI: XXX best fordi XXX gjør en så fet jobb :p

Hm, usikker faktisk. Før likte jeg best CSI-LA. Nå tror jeg favoritten er CSI-Miami. Kan innrømme at det å se Horatio stå der med det velkjente blikket hver gang han finner ut noe nytt, kan være noe plagsomt, men ellers et supert program :dribble::thumbup: Foressten. Tror grunnen til at jeg liker best Miami er at det er bare det jeg ser for tia. Har ikke sett LA på leeenge :ohmy:

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

CSI: LV er vel den beste syns jeg... Miami blir litt glam.

 

men det var en eller annen her oppe som sa at serien var så "ekte"..?

 

så på FBI files på discovery her en dag, og det var en etterforsker der som kommenterte det inntrykket CSI latet til å gi arbeidet de drev med. Han sa at de metodene CSI hadde for ting, blant annet fingeravtrykk, lå milevis inn i fremtiden. Sist jeg sjekket, har ikke etterforskningsorganer her i verden funnet opp hverken et pålitelig fingeravtrykkssystem eller en felles standard for manuell sammenlikning av dem.

 

En annen ting som er litt teit med CSI seriene er at en etterforsker kan se på et lik i et helvt sekund, for så å bøyte seg ned og finne et bitte lite, godt gjemt fiber på ca en millimeter, for så å løse hele saken på en dag eller to, basert på dette ene fiberet.

 

Sånt er bare teit, syns jeg. Men serien er like fullt både spennende og gjennomført, og jeg ser på det stadig vekk. Gleder meg til å se CSI:NY! :woot:

Lenke til kommentar
CSI: LV er vel den beste syns jeg... Miami blir litt glam.

 

men det var en eller annen her oppe som sa at serien var så "ekte"..?

 

så på FBI files på discovery her en dag, og det var en etterforsker der som kommenterte det inntrykket CSI latet til å gi arbeidet de drev med. Han sa at de metodene CSI hadde for ting, blant annet fingeravtrykk, lå milevis inn i fremtiden. Sist jeg sjekket, har ikke etterforskningsorganer her i verden funnet opp hverken et pålitelig fingeravtrykkssystem eller en felles standard for manuell sammenlikning av dem.

 

En annen ting som er litt teit med CSI seriene er at en etterforsker kan se på et lik i et helvt sekund, for så å bøyte seg ned og finne et bitte lite, godt gjemt fiber på ca en millimeter, for så å løse hele saken på en dag eller to, basert på dette ene fiberet.

 

Sånt er bare teit, syns jeg. Men serien er like fullt både spennende og gjennomført, og jeg ser på det stadig vekk. Gleder meg til å se CSI:NY! :woot:

Vil du høre noe som hadde vært enda teitere? At vi fulgte samme sak i flere måneder, at vi ventet 6 måneder på en DNA test eller at en hel haug med saker gik uløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...