Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg fikk 2030 første gangen...

så klokket jeg opp litt ekstra

og da fikk jeg 2119

 

første gang:

3DMark051.jpg

 

andre gang:

3DMark052.jpg

 

 

 

og det hakka no helt sykt... skjedde det hos noen andre?

og det var ikke langt ifra at kortet mitt blei grilla... kjøleren var rett og slett vond å ta på så varm var den...

 

**sry off topic**

Endret av alexern
Lenke til kommentar

Klokket til 525/570 nå...

 

Skjedde forøvrig noe gøy! Skulle sette core til 525.00 men skreiv beklagligvis 5250.0 å trykket enter! :cry:

 

Tror ikke kortet syns det var en god ide, fikk i hvertfall masse gule og røde striper over hele skjermen...

 

Virker forøvrig ikke som om kortet tok noen skadde, da det fungerer 100% enda..

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
og det hakka no helt sykt...

3dmark05 består i grunn bare av tre tester. Når du er ferdig med den tredje testen (monsteret i vannet), så begynner cpu-testene. Disse hakker noe jævli, ja, men du trenger ikke gjennomføre de. Bare trykk Esc når den første har startet. Det kommer opp benchmark aborted, men når du trykker ok, vil du likevel få en score.

Lenke til kommentar

5616 med 6800GT @ 402 / 1164 og P4 3.0 @ 3675. Håper jeg kommer litt lengre med NV Silencer.

 

Edit: Endret score.

 

 

Edit igjen: Med NV Silencer gikk det litt bedre. 5861. 6800GT @ 420 / 1228 og P4 3.0 @ 3705.

 

SupremeX: Jeg tipper du bruker en driver i 6x.xx-serien? Hvis du bytter til 71.20, så skal jeg nærmest garantere at du får over 6000 marks. Da slår du samtidig konkurrenten din, Stikk-kontakten :p

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar
dette har jeg, og dette fikk jeg:

 

x800pro vivo @ 16pipes 520/460 (fårstår ikke hvorfor minnet ikke vil lengre..)

amd64 3700+

asus k8-e nf3 250

corsair 3200ll pro

Hvilke skjermkort drivere bruker du? Hvis du ser på Stikk-Kont@kten sin score i forhold til pc+gfx kort så vil jeg tro denne scoren burde være oppnåelig for både deg og meg!

 

Stikk-kont@kten, hvilke drivere bruker du? =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...