Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3DMark05: 5077@1280x1024

EDIT1: kjørte med cpu test her... så ikke at det ikke er vanlig før etterpå...

AMD64 s939 (newcastle) 3500+

1024MB OCZ Dual Channel E.B.

x800XT@570/590

 

 

syns det er litt skuffende... men har nå ennå ikke prøvd 1024x768, som det ser ut til at alle andre gjør..

 

 

kjørte på nytt i 1024x768

fikk utrolige 6254!!!!!!!!! HURRA FOR MEG!!!!!! jeg klarte det!!!!!!!

 

EDIT2: kjørte forresten uten cpu-test her... takk for linkene jimramse og aveMORphine...

 

MvH Daniel

Endret av colakork
Lenke til kommentar
Hva med en compare-link? Det er kitt "merkelig" at du får 500 poeng mer enn meg når jeg kjører høyere klokk....

 

http://service.futuremark.com/compare?3dm05=372865

 

Ja pc`n er vann kjølt, skjermkortet er kjølt med aquagrafx 6800 blokka.

Cpu 15x260=3900mhz, mem på 5:4 -> 208mhz cl2-2-2-5

 

Mulig det var driveren som gav de ekstra poengene: 70.90 den er vel ikke godkjent enda. men men..

 

Har byttet til DDtdx + DDnv68 1/2" slanger nå, men skal bytte pumpe før jeg gidder kjøre flere tester.. :)

 

Mvh Espen

Lenke til kommentar

Oppdatering:

 

Jeg har visst svart et eller annet sted i denne tråden fra før, og da fikk jeg vel ca. 4200 poeng.

 

Men så skjedde et eller annet, og jeg var helt nede på 2900 poeng!

 

Jeg sjekka så med EVEREST og SiSoft Sandra, og det viste seg at båndbredden på minnet mitt var helt ekstremt dårlig.

 

Dette regnet jeg med enten måtte skyldes dårlig RAM, eller noe galt med Nortbridge(minnekontroller).

 

Så jeg bestillte nytt minne - egentelig for å bytte ut det jeg hadde - og formatterte så og la inn Windows på nytt.

 

Så viste det seg at etter at jeg hadde reinstallert Windows, fikk jeg plutselig den båndbredden jeg skulle ha på minnet mitt.

Når jeg da fikk det nye minnet, bestemte jeg meg for å beholde det nye allikevel.

 

Så nå har jeg 2048MB Dual Channel DDR RAM.

 

 

Og nå har jeg plutselig 5263 poeng. :)

 

Ikke supert kanskje, men temmelig mye bedre enn jeg hadde før.

 

Jeg begynner forresten å tro litt på myten om at man ikke bør gå fra ATI til Nvidia uten å formattere/reinnstallere, for det var nettopp det jeg gjorde sist; bare slettet ATI driverne med kontrollpanel og så DriverCleaner, og innstallerte så GeForce kortet.

 

Uansett - nå plutselig får jeg mye nærmere den ytelsen jeg hele tiden har etterlysy fra systemet mitt. :thumbup:

 

Oj - ble en lang post gitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...