Traxco Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 hvordan sletter man savefilene i sims 2,kan ikke finne noe ?finner en savemappe men ingen filer der !og hvordan bruke angreknappen når man bygger ?
Uderzo Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 tror kanskje du finner save filene i "mine dokumenter"
Jokko88 Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 De er i Mine Dokumenter\Ea Games\The Sims 2\Neighborhoods Også er det ei mappe som heter Savedsims på samme sted, men jeg vet ikke hva det er.
Traxco Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 fant også savesims på mine dokumenter,men mappen er tom.selv når jeg bruker "vis skulte filer og mapper" men takk får svarene,tror jeg innstalerer sims på nytt,var så mye mapper og velge mellom på "The Sims 2\Neighborhoods"
Piratpjokken Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 gå inn på søkemotoren på windows visst du bruker windows, og gå inpå "search" "in all files and folder`s" og prøv å skriv inn namnet på ei av savegame`ene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå