Bull_Dogg Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Jeg er nå lei av å sitte på mitt gamle TNT2 16mb kort og SKAL kjøpe meg nytt kort, men det er så mye ute på markedet som kommer til den prisen jeg skal bruke, derfor kommer jeg her for å få noen råd og annbefalinger av kort. Som topicen sier så skal jeg bruke maks 1300kr på skjermkortet. Jeg har vært litt rundt å sett, og vurderer å kjøpe dette Lurer derfor på om dere har noen kort som er bedre eller samme ytelse og billigere osv..Eller om dette kortet er noe å ha i det hele tatt. Takker på forhånd for alle svar
Sink Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Hva med 9600xt? Jeg tror det er et bra kort til den prisen
Deadringer Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Hva med 9600xt? Jeg tror det er et bra kort til den prisen enig! 9600xt kortet er ganske mye bedre enn 5700 kortene. det eneste 5700 kortet som kan måle seg er ultra og det er altfor dyrt i forhold til ytelse. gå for dette! det er et bra kort til den prisen! http://www.psdata.no/ps.asp?proddetail=102757
Bull_Dogg Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 men vil det ikke lønne seg å kjøpe et pro kort da og flashe biosen? i stede for å kjøpe et XT kort lissom?
Carnifex Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 (endret) men vil det ikke lønne seg å kjøpe et pro kort da og flashe biosen?i stede for å kjøpe et XT kort lissom? Det syns jeg ikke. Du er jo aldri garantert ett bra resultat, i tillegg er prisforskjellen relativt liten. :Edit Men for all del, finner du ett Pro kort som er mye billigere enn xt så er det jo ett godt kjøp. Endret 29. september 2004 av Carnifex
Windoge Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 men vil det ikke lønne seg å kjøpe et pro kort da og flashe biosen?i stede for å kjøpe et XT kort lissom? Ytelsen mellom Radeon 9600 Pro og XT er uansett ganske så minimal.
Bull_Dogg Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 men vil det ikke lønne seg å kjøpe et pro kort da og flashe biosen?i stede for å kjøpe et XT kort lissom? Ytelsen mellom Radeon 9600 Pro og XT er uansett ganske så minimal. så i grunnen så trenger jeg bare å kjøpe pro utgaven i stede for å gå rett på XT siden ytelsesforskjellen er så liten?
Windoge Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 men vil det ikke lønne seg å kjøpe et pro kort da og flashe biosen?i stede for å kjøpe et XT kort lissom? Ytelsen mellom Radeon 9600 Pro og XT er uansett ganske så minimal. så i grunnen så trenger jeg bare å kjøpe pro utgaven i stede for å gå rett på XT siden ytelsesforskjellen er så liten? Nei, fordi prisforskjellen mellom XT og Pro kortet er såpass liten den også.
Carnifex Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 men vil det ikke lønne seg å kjøpe et pro kort da og flashe biosen?i stede for å kjøpe et XT kort lissom? Ytelsen mellom Radeon 9600 Pro og XT er uansett ganske så minimal. så i grunnen så trenger jeg bare å kjøpe pro utgaven i stede for å gå rett på XT siden ytelsesforskjellen er så liten? Hvis prisforskjellen er større en ytelsesforskjellen Jeg for min del ville heller lett etter en demovare med grei ytelse til samme pris. Som dette f.eks: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120493&cks=PRL
Bull_Dogg Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 men vil det ikke lønne seg å kjøpe et pro kort da og flashe biosen?i stede for å kjøpe et XT kort lissom? Ytelsen mellom Radeon 9600 Pro og XT er uansett ganske så minimal. så i grunnen så trenger jeg bare å kjøpe pro utgaven i stede for å gå rett på XT siden ytelsesforskjellen er så liten? Hvis prisforskjellen er større en ytelsesforskjellen Jeg for min del ville heller lett etter en demovare med grei ytelse til samme pris. Som dette f.eks: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120493&cks=PRL demovare har jeg brent meg på tidligere, faktisk 3 ganger har det skjedd at varene har vært defekte, tør ikke prøve på det flere ganger nei. men ikke dumt å foreslå det, mange greie varer der til tider
Bull_Dogg Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 Hva med dette? SE kort kan du bare glemme, det skal jeg ikke ha om noen så kaster det etter meg. noe av det dårligste som er på markedet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå