Gå til innhold

Half-Life omtaler stormer snart inn.


Anbefalte innlegg

Her er en liste over Half-Life 2 omtaler som snart kommer. Mye tider derfor på at spillet er ferdig, synd å kanskje måtte vente 6 måneder på noe slikt.

 

PC Gamer UK: Tuesday 5th October 2004

PC Gameplay NL: Tuesday 5th October 2004

PC Zone UK: Friday 8th October 2004

PC PowerPlay AUS: Wednesday 20th October 2004

 

Så langt er dette det eneste vi har hørt fra PC Gamer:

 

Was [Half-Life 2] what you guys expected?

PC Gamer: More

 

Om dette er sant gikk Half-Life 2 over deres forventninger. :)

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Så langt er dette det eneste vi har hørt fra PC Gamer:

 

Was [Half-Life 2] what you guys expected?

PC Gamer: More

 

Om dette er sant gikk Half-Life 2 over deres forventninger. :)

jeg vil gjerne være positiv, men dette kan dem også ha sagt for å selge blader...

Ja, men PC Gamer er også et svært prestisjefylt og bra spillemagasin som bør være ærlig med sine uttalelser. Vi får se hva tiden bringer.

Lenke til kommentar
Venter spent. Når Doom III fikk 9.6 så burde iallefall Half Life 2 score mer enn det etter min mening.

Som sagt - drit i slike karakterer. som jeg har påstått tidligere - ingen spillmagasiner kommer til å våge å gi HL2 en lav karakter uansett. Gled dere heller til å lese om spillet, se nye screenshots, høre om nye features, plottet og enda mer av det som hittil har kommet ut. Gled dere bare til å lese hvordan det faktisk er å spille spillet, selv om skryten kommer til å bli *for* skyhøy. It's just a game ;)

Lenke til kommentar
Husk at en spillanmeldelse bygger på personlig oppfatning, det finnes sjelden noe fasitsvar på hva som er bra og dårlig spill. HL2 er et må-ha spill, uansett hva anmelderne eventuelt skulle si negativt.

Ja, jeg personlig gleder meg minst like mye til alle moddene som kommer som HL2 selv. Et absolutt må-ha-spill. :)

Lenke til kommentar
Venter spent. Når Doom III fikk 9.6 så burde iallefall Half Life 2 score mer enn det etter min mening.

Som sagt - drit i slike karakterer. som jeg har påstått tidligere - ingen spillmagasiner kommer til å våge å gi HL2 en lav karakter uansett. Gled dere heller til å lese om spillet, se nye screenshots, høre om nye features, plottet og enda mer av det som hittil har kommet ut. Gled dere bare til å lese hvordan det faktisk er å spille spillet, selv om skryten kommer til å bli *for* skyhøy. It's just a game ;)

Joda sant det. Men i Doom 3's tilfelle så ble det veldig missvisende.

Lenke til kommentar
Venter spent. Når Doom III fikk 9.6 så burde iallefall Half Life 2 score mer enn det etter min mening.

Ja og doom 3 var dårlig!

Jepp, Doom III var årets skuffelse kontra forventninger i år. Men egentlig ikke etter mine. Shoot`em up monster spill har egentlig aldri vært min greie. Spesielt når man ikke har masse AI kontrollerte marinevenner.

Lenke til kommentar

 

Så langt er dette det eneste vi har hørt fra PC Gamer:

 

Was [Half-Life 2] what you guys expected?

PC Gamer: More

 

Om dette er sant gikk Half-Life 2 over deres forventninger. :)

jeg vil gjerne være positiv, men dette kan dem også ha sagt for å selge blader...

Slik som DOOM3 ja... :innocent:

Jeg er en av de som likte spillet, men det var på ingen måte perfekt! (borstett fra grafikken da)

 

EDIT:

Husk at en spillanmeldelse bygger på personlig oppfatning, det finnes sjelden noe fasitsvar på hva som er bra og dårlig spill. HL2 er et må-ha spill, uansett hva anmelderne eventuelt skulle si negativt.

Det er FEIL!

Anmeldelser skal IKKE bygge på personlige følelser, eller i allefall lite!

 

En anmelder skal ta for seg grafikken, stemingen, AI, varighet osv osv

Det er helt greit å blande inn egne persnolige meninger, men da bør de stå separat!

En anmelder bør ikke si "dette var møkk" bare fordi at han ikke er en fan av den sjangeren!

Det blir totalt feil! :nei:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=27/09/2004 : 22:36]

 

Så langt er dette det eneste vi har hørt fra PC Gamer:

 

Was [Half-Life 2] what you guys expected?

PC Gamer: More

 

Om dette er sant gikk Half-Life 2 over deres forventninger. :)

jeg vil gjerne være positiv, men dette kan dem også ha sagt for å selge blader...

Slik som DOOM3 ja... :innocent:

Jeg er en av de som likte spillet, men det var på ingen måte perfekt! (borstett fra grafikken da)

 

EDIT:

Husk at en spillanmeldelse bygger på personlig oppfatning, det finnes sjelden noe fasitsvar på hva som er bra og dårlig spill. HL2 er et må-ha spill, uansett hva anmelderne eventuelt skulle si negativt.

Det er FEIL!

Anmeldelser skal IKKE bygge på personlige følelser, eller i allefall lite!

 

En anmelder skal ta for seg grafikken, stemingen, AI, varighet osv osv

Det er helt greit å blande inn egne persnolige meninger, men da bør de stå separat!

En anmelder bør ikke si "dette var møkk" bare fordi at han ikke er en fan av den sjangeren!

Det blir totalt feil! :nei:

helt riktig :yes:

Lenke til kommentar

En anmelder vil vel vanligvis være tilhenger av sjangeren han/hun skriver omtaler for. I tillegg er det en anmelders jobb å ha kvalifiserte bedømninger av kvaliteten, men deri vil det også alltid ligge en del subjektivitet.

 

Total mangel på subjektivitet fører dessuten gjerne til kjedelig lesning - men det vil dere kanskje ha? :)

Lenke til kommentar
En anmelder vil vel vanligvis være tilhenger av sjangeren han/hun skriver omtaler for. I tillegg er det en anmelders jobb å ha kvalifiserte bedømninger av kvaliteten, men deri vil det også alltid ligge en del subjektivitet.

 

Total mangel på subjektivitet fører dessuten gjerne til kjedelig lesning - men det vil dere kanskje ha? :)

Intet mennesker kan skrive en omtale/kritikk med

Total mangel på subjektivitet

 

Alt som går inn et øre eller øye og kommer ut i form av skrift eller tale, inneholder subjektivitet, noe annet er umulig.

 

En god anmelder bør ta for seg fakta, men også ta høyde for forventninger. Også hvilke forventninger utvikler har hauset opp med skjermbilder og generell informasjon. Det er jo ikke alltid resultatet blir som utvikler hadde tenkt seg heller.

 

Jeg tror også at personlige meninger i omtaler preller av på de fleste gamere, ihvertfall som en konklusjon. Men om noen slakter HL2 kommer nok den omtalen til å være meget interessant lesning, kanskje vi er enige....hvem vet :whistle:

Lenke til kommentar
En anmelder vil vel vanligvis være tilhenger av sjangeren han/hun skriver omtaler for. I tillegg er det en anmelders jobb å ha kvalifiserte bedømninger av kvaliteten, men deri vil det også alltid ligge en del subjektivitet.

 

Total mangel på subjektivitet fører dessuten gjerne til kjedelig lesning - men det vil dere kanskje ha? :)

Det er helt greit å blande inn egne persnolige meninger, men da bør de stå separat!

 

En grunn til at jeg skrev dette da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...