Gå til innhold

hvilke in flames cder?

Elvorn

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe to in flames cder. den ene skal være colony.

hvilken skal være nr .to?

har soundtrack from the escape og the jester race fra før av.

trenger kjapt svar, skal kjøpe i morra :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Du burde ha Clayman og Reroute to Remain. To deilige album. Jeg liker ikke Colony noe særlig.

Kunne ikke la innlegget mitt stå som før.

Grunn: Jeg har virkelig fått sansen for Colony! Jo mer jeg hører på In Flames, dess bedre liker jeg musikken! :)

Endret av atrax
Skrevet (endret)

For å omformulere:

Den som liker litt meir old-school In Flames (slik som eg) så er Whoracle det heilt klart beste albumet.

:D

(må eg no lage mange poster åleine her for å få "bred enighet" i forumet? :p )

Endret av Whiteshit
Skrevet (endret)

Clayman er min favoritt plate (så Colony og The Jester Race). Men siden du allerede skal kjøpe Colony, som jeg syns har ganske lik 'sound' som Clayman, så bør du heller prøve deg på Lunar Strain eller Whoracle. De to nyeste er nesten bare piss, fryktelig kjedelig i forhold til det eldre materiale. Selv om Reroute to Remain har 2 helt greie sanger (Reroute to Remain, Dismiss the Cynic)

Endret av Scarface^
Skrevet
De to nyeste er nesten bare piss, fryktelig kjedelig i forhold til det eldre materiale. Selv om Reroute to Remain har 2 helt greie sanger (Reroute to Remain, Dismiss the Cynic)

Kanskje et litt hardt utsagn, men endelig har eg funne en likesinna ;)

Er vel dog ikkje heilt enig i at det nyaste er piss, men at det eldste er best, er eg heilt enig i! :yes:

Skrevet

Må bare spørre: Er The Jester Race og Lunar Strain de aller første albumene av In Flames?

Har Colony, Clayman, Reroute To Remain, Soundtrack To Your Escape og Whoracle. Mangler jeg flere enn de to jeg nevte ovenfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...