Gå til innhold

Radeon 9600 på billigsalg på Rimi!

sew

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo enkelt å bevisa at det er feil. Når skal rimi selga noko som 95% av den norske befolkningen ikkje veit kva er? Eller 90% av alle rimiansatte? Kan jo påstå at dei resterande 5% kjem til å kjøpa det. Men men, tvile eg på.

Eg jobbe på rimi, har verken sett eller høyrt om dei grafikkorta, og me plar å få inn ting 1-2 veker før dei blir satt ut i butikken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wow. De selger stekepanner på komplett.

Imponerende! Men hva er en "Teflan"-panne? Trodde det var teflon som er vanlig? At den kommer med 1 MB RAM og veier 0,04 kg viser at den er laget for nerder som ikke har så mye muskler til å løfte tungt ;)

Hvor får du egentlig ordet "teflan" fra? Uansett.... stenge? :ermm:

Skrevet
for de som er skeptisk legger jeg ut et til bilde som bevs på at jeg faktisk har en flodhest fra rimi!

her ser du den sammen med dama mi kristin.

kristin_hippo.jpg

Wow! Må si meg imponert over deg phax. Du har virkelig gjort et kupp. Misunner deg virkelig den lekre flodhesten der.

Skrevet (endret)
Er det 9600 også syntes det så mer ut som 9200 jeg.

Ser ut som et 9600se, for de har vel ikke noe vifte eller noe slikt.

9600se har vifte, takk!

.. men, fake? :tease:

Endret av Sc0oT
Skrevet
Wow. De selger stekepanner på komplett.

Det er jo gammelt nytt. Den har jo ligget under kateogorien "Socket 478" leeenge.. :p

Offentlig kjent som P4E prescott kanskje? :p

Skrevet

Bytte navn på tråden også, siden den nå tydeligvis omhandler noe helt annet? Kanskje starte heller en ny tråd for folk som liker å poste "gode tilbud" fra diverse butikker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...