~~Undertaker~~ Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Snakker vi om HL 2 ennå? Eg har mista håpet lenge siden... venter kun på WoW og ROME: total War som kommer snart! HL 2 er bare sånn liten bonus som eg kanskje kommer til å spille når den kommer ut! Grafikken blir vel foreldet....
FuglFøniks Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hvis det kommer ut om 5/7 mnd så blir jeg overasket. Herregud, jeg driter i det spillet her nå. Dette blir for dumt, tenk på de med kuppong fra skjermkortkjøp... Blir jo faen meg flere års ventetid enda dem "har" spillet! Håper dette spillet kommet tidlig på Warez markedet.....
Bloody Mess Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Worst case scenario er vel juletider.
MemorY Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 (endret) hvis det tar 6 måneder før HL2 kommer ut så driter jeg i hele driten... Endret 25. september 2004 av rkg1000
GoldlaXiE Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Nei fy faen.. nesten som om vi bare må gå sammen for å skaffe oss warez kopier sånn at Vivendi og Valve kan angre på at de har rota det slik til!! Lyver og lyver!!
Potetfar Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 [iC' date=25/09/2004 : 02:52] Leste det tidligere i dag. Er veldig deprimert nå Hvordan kan dere bli så sjokkert? Ærlig talt så sitter jeg og venter på den neste utsettelsen, til 2006... HL2 blir etter hvert AKKURAT likedan som Duke Nukem Forever! Om et par år vil vi nok sitte å le av at vi var så dumme som virkelig trodde at HL2 skulle komme i det hele tatt! :!: La oss håpe at jeg ikke får rett da Også mulig at vi ler av hvor bedritent spillet egentlig er når det kommer ut. Men jeg tviler på at Valve vil la være å spille ut spillet. De har jo brukt haugevis av millioner på å lage det, og det er lite sansynlig at de vil kaste noe sånt i søpla. Det beste blir at Valve finner en bedre utgiver.
plasticfantastic Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 [iC' date=25/09/2004 : 02:52] Leste det tidligere i dag. Er veldig deprimert nå Hvordan kan dere bli så sjokkert? Ærlig talt så sitter jeg og venter på den neste utsettelsen, til 2006... HL2 blir etter hvert AKKURAT likedan som Duke Nukem Forever! Om et par år vil vi nok sitte å le av at vi var så dumme som virkelig trodde at HL2 skulle komme i det hele tatt! :!: La oss håpe at jeg ikke får rett da Betyr det du sier her at Duke Nukem forever kom så langt som en releasekandidat?
nord Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 nei fy faen, nå må de gi seg, dette er så vanvittig unødvendig!!
Gunfreak Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 jeg bryr meg egnetlig ikke, det er ikke HL2 jeg gleder meg til det er alle modene som kommer til det. gleder meg mer til BIA og stalker
Windoge Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Ble dere virkelig sjokkert? Muligens et par dager før går ut i fra at spillet er ferdig kommer meldingen om at spillet muligens blir utsatt i 6 måneder.
Betroz Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 HL2 utsatt enda lenger? Innen det spillet kommer ut, så har det sikkert kommet andre spill som er mye bedre og med penere grafikk.
Windoge Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 HL2 utsatt enda lenger? Innen det spillet kommer ut, så har det sikkert kommet andre spill som er mye bedre og med penere grafikk. Nei, de er ferdige med grafikken. Spillets historie blir heller neppe endret, kanskje så mange bugs de klarer å fikse. Da har vi kanskje spillet like før 17. Mai.
galaxee Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 rart at valve begynner å pre-loader 6 måneder før det blir utgitt
laserskriver Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 jeg kommer til og laste det ned samma fa`an
Shaper^ Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Dette er for dårlig, forbrukerene er lei av spillet LENGE før det kommer ut og lenge før noen av oss har prøvd det...!! Jeg er lei av screenshots, bink filmer og dårlige betaer.... :S Jeg vil spille HL2/CS:S nå!!!!
Cs-mannen Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 rart at valve begynner å pre-loader 6 måneder før det blir utgitt Dette var jo ikke akkurat planlagt da... Jeg tror det komer før jul, pluss at flere spill-blader har jo lovet review av HL2 i neste blad...
Biffer'n Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 HL2 utsatt enda lenger? Innen det spillet kommer ut, så har det sikkert kommet andre spill som er mye bedre og med penere grafikk. Det er jo ikke grafikken som er det vesentlige her da. Jeg vil spille Half-Life 2 fordi det ser utrolig bra ut i alle aspekter. Men det at det blir utsatt i 6 jævla måneder får meg til å spy....
Hr. Jenssen Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Ble dere virkelig sjokkert? Muligens et par dager før går ut i fra at spillet er ferdig kommer meldingen om at spillet muligens blir utsatt i 6 måneder. [iC ]Hvordan kan dere bli så sjokkert?Ærlig talt så sitter jeg og venter på den neste utsettelsen, til 2006... HL2 blir etter hvert AKKURAT likedan som Duke Nukem Forever! Om et par år vil vi nok sitte å le av at vi var så dumme som virkelig trodde at HL2 skulle komme i det hele tatt! La oss håpe at jeg ikke får rett da Ikke jeg
Mala Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Vet dere ka? eg håper så sjukt at warez gjengen får tak i spillet, legger det ut på nette så alle kan laste det ned Bare for å ræv¤% Vivendi så hardt.Dette tullet er til å spy av
ttt Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 det som overrasker meg mest er at det er så mange som sier at dei ikkje vil kjøpe hl2 pga. utsettelsen. makan til "dårlege" fans skal man leite lenge etter. det er sjølvsagt synd at spelet vert utsatt gang på gang, men vist du ikkje klarer å ha litt tolmodigheit så skjønner eg ikkje kvifor du var innterisert i spelet i det heile tatt. det tar tid å lage eit godt spel. klarer du ikkje å vente litt ekstra på det du tidlegare har hylla som "tidenes beste spel" ol. så kan du ikkje kalle deg fan, og eg ser ingen grunn til at du faktisk skal kjøpe spelet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå