Gå til innhold

Kjøper 6600, noen motforestillinger?


Mefix

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøper meg en Nokia 6600 gjennom jobben i dag (dersom ingen kommer med noen overbevisende protester).

 

Det viktigste for meg er å ha en god avtalebok, og enkel synkronisering mot Outlook.

 

Jeg hadde egentlig tenkt til å kjøpe meg en S65, men jeg har virkelig ikke bruk for et bedre kamera, og jeg har da lyst til å beholde de mulighetene jeg har med et skikkelig operativsystem.

 

Mange vil sikkert anbefale meg en SX1, men jeg har ikke bruk for mp3spiller eller radio, og jeg fikser ikke helt utseendet på den telefonen uansett.

 

Overser jeg noen opplagte alternativer?

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra!

 

En liten digresjon:

 

Dersom noen ser på de tidligere postene mine, og lurer på hvorfor jeg valgte å ikke kjøpe meg en P900, så er grunnen rett og slett at den bilr litt for overkill i forhold til hva jeg har behov for. Når jeg kjøper telefonen gjennom jobben så er det greit at den står litt i stil med hva jeg har behov for.

 

Litt kjipt egentlig, siden jeg hadde planlagt å bruke arbeidstiden min fremover til å spille Monkey Island...

Lenke til kommentar

Nokia 6600 er egentlig en veldig grei telefon som jeg iallefall er meget fornøyd med.

Anbefales.

Om det er noe jeg ville ha satt fingeren så er det at den kan være litt treg av og til. (Dette siden symbian er et tungt opperativ system og den er særlig treg hvis du multitasker mange forskjellge tunge programmer).

 

Jeg er iallefall meget fornøyd :)

Lenke til kommentar

Enig der.. det er en veldig god mobil, men den presterer jo å bruke godt over et halvt minutt fra du skrur den på til du kan skrive pinkoden (gjør min hvertfall) og noen ganger når det kommer meldinger så henger den seg fort opp i 5-6 sekunder..

 

Men men,, annet enn det er telefonen god som gull den. Symbian funker fett det..

Lenke til kommentar
Må bare si at P-serien til Sony Ericsson er overlegen på dette området.

mm, er klar over at P-serien er ledende på det området. Får se, dersom 6600 ikke kommer inn igjen på lager innen kort tid kjøper jeg kanskje en 910, den er bare, som nevnt, litt overkill... men da kan jeg også spille Monkey Island da :)

Lenke til kommentar
Mener du bør velge P900 eller enda bedre, P910.

 

6600 (eller 6260) er rett å slett ikke god nok for de som stiller litt krav.

Vel, det er i alle fall fristende med tre ganger bedre batterilevetid... jeg får gå og tafse litt på dem når de havner i butikkene, og se om det er lettere å bestemme seg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...