Gå til innhold

Slik skulle PC'n være i 2004! :)

dkvam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
den er jo god

2004 spec:

1gb ram

3ghz cpu

256mb skjerm kort

og den har ikke det

hadde pcene i 2004 hvert så stor hadde specen hvert:

16gb ram

20ghz cpu

1gb super skjerm kort

lol

16 gb ram? Haha, du får jo opp til 8 gb i Xeon-systemene på størrelse med et big-tower. Den der fyller jo et rom, og ville sikkert hatt 100 gb ram hvis man hadde smelt dagens teknologi inn i den :!: Harddisken ville sikkert vært på 50 terabyte

og skjermkortet ville sikkert vært 10xpci-e kort på 90 ghz core :D Cpu-en tørr jeg ikke en gang tenke på :love:

Endret av FosFat
Skrevet

Hahaha Den var knallbra! :!:

Hjulet var sikkert for å justere lydstyrken eller Vcore. ;)

Forresten, denne passer dårlig i "alt om hardware" så jeg flytter den til humur jeg.

Skrevet
Hehe, lurer på hva de dreihjula er til jeg.

Ja, det var det første som slo meg og. Alt det andre rundt er jo greit. Ting man leser av for å få info, men hva i heiteste hule skal man dreie på et hjul for???

AKIRA

Scroller :)

Skrevet

På størrelse med en Norsk Data maskin for de som husker de...

-PyroSmurf

jeg skulle kjøpe et sett med norsk data på en auksjon forsvaret hadde for mange år siden , men en annen tullig bøy over hva jeg hadde rå til på selve serveren , så da bel jeg sittene med 20-30 skjermer med tastatur som ikke kunne brukes til noe som helst :thumbdown:

tøft hadde ikke vert og hatt et sånt system hjemme :D

Skrevet (endret)

Hjulet var for å drive viften, han mannen på bildet fulgte med. Man kan si han var en slags viftekontroll.

"Yarr, CPU usage up 50%! Raise thar RPM, m0f0 asscrap!"

Endret av fredrikrb
Skrevet

Dere er ute å kjører alle sammen... :roll:

Hjulet er for å åpne døren, hvor selve PC'en ligger, som forøvrig består av en 12Phz CPU, 1024 Yottabyte RAM og uendelig lagrings-kapasitet.

Resten er bare en casemod, som han helt korrekt antok at ville være pop i år 2004. Katoder og lysdioder i alle slags disco-farger er skrudd på, men vises ikke så bra pga bildet er sort hvitt.

Skrevet (endret)

ja. :p

hjulet er seff til å dra i gang pc'n, som på veldig gamle biler. når man først har snurran i gang, står den å humper og puttrer i stua. .. :blush:

Endret av Gamer-guru

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...