Jaffe Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 (endret) Ble så forbanna når jeg merka at min nyinnkjøpte CX65 hadde den stygge telenor-sangen til default ringetone... Vell, det endte med at jeg editerte den i NoteWorthy Composer: telenorfan.mid Den originale... Erstatta den med den originale... men den er vel såpass dårlig at den havner i søppel Endret 17. september 2004 av Johan123321
TLZ Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Dette kunne du vel strengt tatt i SO3, men men...
kag Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Heh, er ikke det der låta til Extra sendingene på NRK? (Norsk Tipping) Fikk liksom en overveldende trang til å si "tre, tallet er 3", når jeg hørte originalen.
Jaffe Skrevet 17. september 2004 Forfatter Skrevet 17. september 2004 Hehe... dem er vel ganske like de to sangene der.. hvertfall like stygge!
akristina92 Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Heh, er ikke det der låta til Extra sendingene på NRK? (Norsk Tipping) Fikk liksom en overveldende trang til å si "tre, tallet er 3", når jeg hørte originalen. Tror nok ikke Norsk Tipping bruker den melodien der. Tror Telenor har en slags Copyright på den
Jaffe Skrevet 17. september 2004 Forfatter Skrevet 17. september 2004 Heh, er ikke det der låta til Extra sendingene på NRK? (Norsk Tipping) Fikk liksom en overveldende trang til å si "tre, tallet er 3", når jeg hørte originalen. Tror nok ikke Norsk Tipping bruker den melodien der. Tror Telenor har en slags Copyright på den Telenor har vel sikra seg den heller dårlige melodien der på alle måter... Sikkert registrert i alt som fins av sangregistre osv...
endrebjo Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Den nye liknet utrolig på Lotto sangen, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå