Gå til innhold

Å melde seg ut av kirka.


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan melde deg ut av statskirka ved å fylle ut dei rette skjemaer. Men visst du ikkje melder deg inn i eit anna trosamfunn vil du automatisk bli meldt inn i statskirka igjen etter tre år. Kvart tredje år går dei gjennom listene sine og "rydder", dei som ikkje er i andre trosamfunn blir kasta tilbake i statskirka. :wallbash:

Påstår du at jeg, som ikke er døpt, ikke konfirmert i kirka og aldri har vært innmeldt eller i det hele tatt skrevet navnet mitt i kirka er medlem? Eller gjelder det bare personer som har meldt seg ut? Hvis det er slik så er det ei skandale. Men jeg kan igrunn ikke tenke meg at det er slik.

Lenke til kommentar
*klipp*

Påstår du at jeg, som ikke er døpt, ikke konfirmert i kirka og aldri har vært innmeldt eller i det hele tatt skrevet navnet mitt i kirka er medlem? Eller gjelder det bare personer som har meldt seg ut? Hvis det er slik så er det ei skandale. Men jeg kan igrunn ikke tenke meg at det er slik.

Gjelder berre dei som har vært medlem og som melder seg ut, utan og melde seg inn i ei anna relgiøs forrening. Trur eg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...