Gå til innhold

Verdens (nest) raskeste SMS skriver bruker T610

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Omtrent alle sier at SE T610 er elendig på SMS-skriving. Jeg så nettopp på programmet "Noen bedre" på NRK, der verdens nest beste SMS skriver (han ble slått av hun andre som var med) brukte 61 sekunder på å skrive 160 tegn på en SE T610. Telefonen kan vel ikke være så håpløs som alle sier, eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skriver jo uten T9 ordboken påslått, det kanskje hjelper litt på tregheten - når prosessoren i telefonen ikke skal slå opp i ordlisten for å finne passende ord.

_

johanf

Skrevet

Jeg likte min 3310 svært godt når det gjaldt hastigheten å skrive teskstmeldinger... nokia 3510 hadde også fine og gode taster....

Nå har Jeg M65 som jeg også er svært fornøyd med hvordan den håndterer sms =)

Skrevet

Jeg likte best 3310 og 3510... De var supre å skrive sms med... Jeg hater å skrive sms med T610... Det går veldig tregt... Men kan man det ordentlig går det nok bra!

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Det går ikke tregt å skrive sms på en T610! Det er bare at bokstavene kommer litt etter på skjermen. Man kan skrive så fort man vil....(uten T9 da)

Skrevet (endret)
Ganske spes at en nordmann slo verdensrekorden så rått da..

Den blir vel kanskje ikke gyldig?

Seff. ble den gyldig.. det va jo derfor de hadde politiet dær :yes:

Endret av Big-Boy
Skrevet
Det går ikke tregt å skrive sms på en T610! Det er bare at bokstavene kommer litt etter på skjermen. Man kan skrive så fort man vil....(uten T9 da)

Helt enig med deg.

Skrevet (endret)

Helt enig med deg.

Da måsta jag seja at jag er uenig. Sms skrivningen på T610 går meget laggigt och tregt....

Endret av siggetheman
Skrevet

Helt enig med deg.

Da måsta jag seja at jag er uenig. Sms skrivningen på T610 går meget laggigt och tregt....

jag er helt enig med deg siggetheman!

Skrevet

Helt enig med deg.

Man kan skrive fort med en T610, er bare at bokstavene henger veldig, men de kommer opp etterhvert uansett. Nogenlunde slik =Øyvind= sa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...