Gå til innhold

Hva er best? (x800 xt serien)


Plopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her kommer det store spørsmålet.....

Hvilket "merke" er best? av radeon x800 xt serien. :love:

UTEN tvil denne

 

Hightech Excalibur X800XT Iceq-II

 

Rett og slett fordi dem har med VGA silencer Rev. 4 som standard i deres IceQ-II form. Ingen andre som stiller med en skikkelig kjøler, før Sapphire leverer sin TOXIC serie.

Ja men det har de faktisk fått det til x800 pro men ikke xt enda :( www.netshop.no

komplett har faktisk fått tak i noen x800 xt kort men det er midlitidlig utsolgt men det kommer inn om 10 dager :D

Lenke til kommentar
Her kommer det store spørsmålet.....

Hvilket "merke" er best? av radeon x800 xt serien. :love:

UTEN tvil denne

 

Hightech Excalibur X800XT Iceq-II

 

Rett og slett fordi dem har med VGA silencer Rev. 4 som standard i deres IceQ-II form. Ingen andre som stiller med en skikkelig kjøler, før Sapphire leverer sin TOXIC serie.

Ja men det har de faktisk fått det til x800 pro men ikke xt enda :( www.netshop.no

komplett har faktisk fått tak i noen x800 xt kort men det er midlitidlig utsolgt men det kommer inn om 10 dager :D

Hvilke kort da? TOXIC? skal ikke komme før i slutten av måneden det da, om man er heldig.....

 

Kan heller ikke være HiS kort, siden komplett ikke fører deres serie

Lenke til kommentar

Eller du kan kjøpe et X800Pro m/ VIVO og flashe det til XT :)

Da sparer du både veldig mye tid, og penger. Spesiellt med tanke på at jeg ikke har sett et eneste XT kort inne på lager hos noen webshoper.

 

btw: "Offtopic": Hvordan har det seg det at det blir så sinnsykt fort tomt for kort, og hvorfor tar det flere måneder å skaffe nye? Skjønner ikke helt poenget fra webshopne sin side. Hvorfor kjøpe 82 stk kort som forsvinner på 14 minutter, når de kan kjøpe 1500 kort og selge neste like fort unna?

 

-z00l-

Lenke til kommentar

Asuskortet har jeg hatt i 2mnd nå.Nada problems..

Bare det at jeg har det,gjør det til det beste xt-kortet.he-he*kvalmt skrytemodus på* :

 

Newbieboka Skrevet 11/09/2004 : 11:53

  Jeg har Asus X800xt, og ser ikke noe problemer

 

Det ble hevdet i en tvilsom test på nett(dansk side tror jeg)at asuskortet hadde ett meget høyt støynivå.

Har du merket noe til støy fra kortet?

Det har ikke jeg.Prøvde og stoppe asusvifta med fingeren og merket da at 80x80mmpapst kabinettvifta 19db(A) støyet mer.

 

go asus!go asus!*oppkastkvalmt skrytemodus på*

 

:sick:

Lenke til kommentar
Asuskortet har jeg hatt i 2mnd nå.Nada problems..

Bare det at jeg har det,gjør det til det beste xt-kortet.he-he*kvalmt skrytemodus på* :

 

Newbieboka Skrevet 11/09/2004 : 11:53

  Jeg har Asus X800xt, og ser ikke noe problemer

 

Det ble hevdet i en tvilsom test på nett(dansk side tror jeg)at asuskortet hadde ett meget høyt støynivå.

Har du merket noe til støy fra kortet?

Det har ikke jeg.Prøvde og stoppe asusvifta med fingeren og merket da at 80x80mmpapst kabinettvifta 19db(A) støyet mer.

 

go asus!go asus!*oppkastkvalmt skrytemodus på*

 

:sick:

Men rammen på asus kortene er mye dårligere, de utnyttet muligheten med x800xt, siden det ikke var så lett å få tak i slengte de på 1,8"ns fra samsung i steden for 1,6"ns som resten av produsentene har.

Lenke til kommentar
Men rammen på asus kortene er mye dårligere, de utnyttet muligheten med x800xt, siden det ikke var så lett å få tak i slengte de på 1,8"ns fra samsung i steden for 1,6"ns som resten av produsentene har.

 

Det er vel å ta hardt i...

Det er helt sant..... men noen UTROLIG forskjell er det vel ikke, men jepp det er helt sant! hvorfor trodde dere at asus hva ute med XT kortene sine før alle andre?

Lenke til kommentar
Men rammen på asus kortene er mye dårligere, de utnyttet muligheten med x800xt, siden det ikke var så lett å få tak i slengte de på 1,8"ns fra samsung i steden for 1,6"ns som resten av produsentene har.

 

Det er vel å ta hardt i...

Det er helt sant..... men noen UTROLIG forskjell er det vel ikke, men jepp det er helt sant! hvorfor trodde dere at asus hva ute med XT kortene sine før alle andre?

Finnes det 1,8ns?

Anyway, hvis det gjør det blir det ikke dårligere ytelse av den grunn.

Kortet klokker bare litt dårligere på minne.

Lenke til kommentar
Men rammen på asus kortene er mye dårligere, de utnyttet muligheten med x800xt, siden det ikke var så lett å få tak i slengte de på 1,8"ns fra samsung i steden for 1,6"ns som resten av produsentene har.

 

Det er vel å ta hardt i...

Det er helt sant..... men noen UTROLIG forskjell er det vel ikke, men jepp det er helt sant! hvorfor trodde dere at asus hva ute med XT kortene sine før alle andre?

Finnes det 1,8ns?

Anyway, hvis det gjør det blir det ikke dårligere ytelse av den grunn.

Kortet klokker bare litt dårligere på minne.

Jo da, skal finne kilden også..... Her er kilden, det blir dårligre, de er jo også overpriset til de grader da siden det er bare de som leverer XT kortene enda, eller gjorde da. De lurer folk, det er det de gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...