Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
For dem som ikke vet det: Elkjøp selger kun Grand Theft Auto: San Andreas over disk. Da kan det kanskje bli litt vanskelig for dem under 18 år.

Elkjøp selger jo San Andreas via nettet også da...

hmm, ifølge den annonsen jeg så på vg.no i går, så sto det at det kun utleveres i kassen. jaja.

En annen sak er at Gamezone.no nå har sendt spillet til meg. :D

Endret av Gege
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er egentlig litt bekymra for tida. gta-sa kommer jo i morra, og jeg har allerede sagt ja til å være med folk på fester og slikt. Hvordan skal jeg løse dette? :)

Skrevet
Jeg er egentlig litt bekymra for tida. gta-sa kommer jo i morra, og jeg har allerede sagt ja til å være med folk på fester og slikt. Hvordan skal jeg løse dette? :)

Droppe festen(e) så klart.

Skrevet

Drit i festen og spill Gta: San Andreas, all the way :D

Skrevet

Hehe, kanskje det blir hjemmekveld på fredag. Trur jeg må hoppe over den første arbeidstimen i matte i morra, og stille meg utenfor den lokale spillsjappa da den åpner.

Har jo gleda meg lenge til dette.

Skrevet

forhåndsbestilte det i går og ringte nå- de hadde akkuratt fått det og alt var klart for at jeg kunne hente det i butikken :love: (men jeg må forlate kjøpesenteret med en gang så jeg ikke sprer det over alt) ****gleder meg*** "skjelver litt" :blush: :!: :!:

Skrevet (endret)
Ehhh...Hvorfor det? Denne tråden er kjempebra..

:yes:

EDIT: Ikke bare tråden, men hele forumet rocker! :w00t:

Fantaboy: Hysj på deg med slike komentarer! :hrm:

Endret av MeTa][iC
Skrevet
forhåndsbestilte det i går og ringte nå- de hadde akkuratt fått det og alt var klart for at jeg kunne hente det i butikken :love: (men jeg må forlate kjøpesenteret med en gang så jeg ikke sprer det over alt) ****gleder meg*** "skjelver litt" :blush: :!: :!:

Din slask, er jo ikke lov å kjøpe spillet før i morra :p

Feigt!!

Håper det ikke blir is på veiene i morra, ettersom jeg kommer til å sykle rimelig fort til spillsjappa i 8 tida :)

Skrevet

Hvor var dette?

Skrevet

Argh, får PS2en chippa naa, ( får spillet i posten i morgen seff!!) men håper jeg får den igjen i morgen! Ellers blir jeg i rimelig dårlig humør! :devil: Får jeg ikke spillt GTA SA i helga ... :cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...