Gå til innhold

Joey.. hva tror du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett episode 1,2 og 3 og syns serien blir bedre for hver gang!

Fårste episode var litt kjip, men andre og tredje episoden var skikkelig bra. Blir moro når resten av gjengen kommer på gjesteopptreden utover i sesongen.

Om ikke denne serien blir en like stor suksess som Friends, vil den nok ihvertfall kunne klare seg i noen sesonger fremover..

Skrevet
Linken fungerer ikke.

Bare gi meg adressen til stedet du kan se på episodene.

Link

Nå er snart piloten i hus her, får vel se den også mens jeg venter på episode 4. :)

Skrevet (endret)

lol

Jeg kommer ikke inn på noen av linkene. Jeg tviler på at jeg kan se noen episoder på:http://www.herersidendukansealleepisodeneavserienjoey.dust/

BAre plz gi meg adressen. Eks:www.blablabla.com

Endret av Do_the_Bender
Skrevet (endret)

nei, det er ingen som vil gi deg linken.. det er ulovlig å laste ned sånt, og derfor også ulovlig å poste linken til sider med pirat-software her på forumet... du får finne de selv..

edit: do_the_bender; Les private messagene dine.. kanskje du finner linken der?

Endret av Musty
Skrevet

La meg korrigere og omformulere litt:

I Norge er det ikke ulovlig å laste ned musikk/film til personlig bruk, men på dette forumet er det ulovlig å poste linker til sider med piratkopiert software.

Skrevet

De to episodene jeg har sett syns jeg var under middels av hva jeg er vant til av komiserier. Bedre enn mye som går på ettermiddagene på TvNorge, men utifra det jeg har sett tviler jeg på at denne lever stort mer enn 2-3 sesonger.

Koselig serie, men ikke så mye mer.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja Joey serien ser bra ut i forhold til det jeg har sett. Har episodene 1-4, og det ser ut til å bli bedre og bedre. Det er samme humor som i friends, noe som er ganske kult. Jeg ser fram til de neste episodene.

Skrevet
La meg korrigere og omformulere litt:

I Norge er det ikke ulovlig å laste ned musikk/film til personlig bruk, men på dette forumet er det ulovlig å poste linker til sider med piratkopiert software.

De to adressene jeg ville kommet med, har kun tv-serietorrents, ikke spill, filmer eller annen programvare. Spørsmålet er bare om jeg får ferie eller ei for å poste dem. :>

Skrevet

De første 4 er sett, og til tross for at det er mye humor som blir rett og slett for opplagt og teit, likte jeg gutten. Han hadde noen smarte kommentarer, og var den morsomste i serien. Ellers er samspillet mellom Joey og søsteren ganske bra. Serien lover bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...