effex Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Jeg har akkurat kjøpt meg ny rambrikke, og har sottet den i maskin. men maskin finner ikke ut at den er der. har prøvd å bytte ram-slot også. bare spør om dere trenger mer spesifikt info. Har DDR 512 PC 2700 fra før, og den nye er på DDR 512 PC 2700.
Raper Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 (endret) Har du satt den skikkelig fast i slotten?Har opplevd at noen rambrikker er ganske harde å få på plass.Men ikke overdriv trykket. Så bios teller ikke opp rett mengde i oppstart? Endret 8. september 2004 av Raper
teekay19 Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Siden det er mulig å sette rammen feil vei i slotten så må eg bare spør om du er 100% sikker på at du har gjort det rett? Der finnes jo også muligheten for at du har fått en brikke som ikke fungerer.
effex Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 har satt rammen så hardt fast at klipsene klappet igjen. maskin teller ikke opp rammen i bios eller windows.
r0lfi Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 testa og gå inn i biosen og ut igjen? kanskje den finner ramen din da har vært ute for det før..
Raper Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 (endret) Du kan jo prøve å sette styringen av rammen på SPD i bios. Ellers så var du vel forsiktig med rambrikken med tanke på statisk elektrisitet?Sjekket for støv og dritt i ramslotten før du satte den på plass.Den nye kan jo desverre være defekt. Endret 8. september 2004 av Raper
effex Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 hmm. ja. skal få noen andre til å se på det
endrebjo Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Har du prøvd å kjøre med kun den nye og se hva som skjer?? Har den nye eller gamle brikken noen form for ECC eller REG??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå