Gå til innhold

Hva slags bil har du? vol.1

crapgame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en VW Vento med liten motor og lite styling. Har dog bare hatt lappen i 3-4 uker. ;)

Uten takboks da, dette bildet er fra da pappa hadde bilen. Han har nå kjøpt seg en Mazda 6. Knakende god bil.

post-63-1094588413_thumb.jpg

Skrevet

Audi A4 B6 2002 (ny i Norge) 1.8 T Quatro 8 x S-Line alm. Jeg har etter montert Xeon, Navi Plus navigering. 20GB Audi Phatnoise mp3 med trøkk. Så har jeg inhalert 1 kg med loddetin i sommer, noe som førte til noen mindre hjærne celler og null bilder av prosjektet som begynner å nærme seg ( venter på VagCom)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Min. :love:

Slik skal jeg også kjøpe snart. Om en md eller to :)

*instille seg på å råne ut til PoleCat på det gudsforlatte stedet Sola eller hvor i alle dager han har sin hule*

:tease:

Skrevet

Slik skal jeg også kjøpe snart. Om en md eller to :)

*instille seg på å råne ut til PoleCat på det gudsforlatte stedet Sola eller hvor i alle dager han har sin hule*

:tease:

Er det noe jeg ikke har fått med meg eller? Er du stinn av gryn Wh1te? :p

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Er det noe jeg ikke har fått med meg eller? Er du stinn av gryn Wh1te? :p

Regner med at du har fått med deg det meste ... utenom det faktum at jeg ikke har så mye penger. ;)

Skrevet

Sånn har jeg. Toyota Carina II dx. 1.6l, men blå. Skal være ca 95hk

Ikke si noe om den. Jeg fikk den og det var ingen mangler på eukontrollen. (bortsett ifra skiltlyspære som jeg må fikse og vise igjen :wallbash: )

post-63-1094590832_thumb.jpg

Skrevet

Her er noen bilder av dråget mitt ..., starter og går.

jetta01.jpg

Hvis dere ser nøye på bildet under , så kan dere faktisk se en GyroTwister =) *ler*

jetta06.jpg

jetta07.jpg

Her gir jeg bilen en liten Luftetur, det var igjor vinter i skien rett ved BjaA.

men akuratt nå fortiden så har jeg jobbet mere med båten. 11,5 fots sørspeed med 30HK, iflg GPS'n så gir den 30,5knop. Det er gøy det =)

Har laget alt selv på båten *stolt* (untatt forma da)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)

Pappas bil :love:

*glede seg til å få lappen*

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)

Hah. Jeg hadde knerta deg med Audien.. :wee:

For tiden er det billig som gjelder, så jeg kjører Golfen i midten.. Er litt lysten på den Audi S4 stv som står ved siden av også.. :blush:

Edit: Siden folk tar med bilene fra opphavet, så står det en Audi A4 og en Golf 4 TDi Exclusive der..

Endret av Marvil
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...