Gå til innhold

To nye Half Life 2 bilder lansert!


Anbefalte innlegg

Hl2 blir sikkert fett, men jeg skjønner ikke hvorfor folk venter at gameplayet her blir revolusjonerende i forhold til andre fps (inkl. DooM III), alt vi har sett av footage hittil er jo bare at du løper rundt og skyter folk (og bruker enkle kjøretøyer nå og da). Jeg gleder meg mest til DoD:Source kommer, slik at jeg kan spille mitt favoritt MP-spill med fet grafikk&fysikk-motor. Ellers ser jo Battlefield 2 sinnsykt bra ut, det ser jeg skikkelig frem til

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DOOM3 er jo det beste beviset på at det ikke kan setter likhetstegn mellom fin grafikk og godt gameplay. Jeg håper og tror at HL2 kommer til å ha et utrolig godt gameplay som vil motivere det å spille det flere ganger. Det eneste postitive jeg kan si om doom3 er at det git meg lyst til å spille system shock 2...(som er sykt bra)

Lenke til kommentar
For å være ærlig imponerer ikke HL2 lenger, gledet meg tilo det for lenge og har nesten gått lei før jeg har fått prøvd det engang :(

hehe, jah.

Det blir som kinoene som lar deg vente i en halvtime (med reklame) for å få se den filmen du har gledet deg til i månedsvis. De siste minuttene sitter du og tenker "starter ikke filmen innen 1 minutt, stikker jeg!" (men man blir jo selvfølgelig fordi man har betalt).

 

Argh, Gi oss HL2 nå!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk stresser sånn med half-life 2.

 

OOOHHH... 2 bilder til! ihelvetemålastenedmedengang og runke til!! :thumbdown:

 

Noen som vet hva storyen er?

 

Er tross alt den som teller, jeg vet ikke men foreløpig virker halv life 2 på meg som om det er en slags show-off benchmark der det kun er grafikken som teller.

 

dessuten var jo ikke grafikken på de bildene noe særlig bra engang.

 

Menmen..

 

fortsett hysteriet!

 

Mvh.

Erik

Lenke til kommentar

Hl2 imponerer ikkje garfisk lenger, vel ikkje på mange områder hvertfall. Men eg tror gameplayet blir toppers, selv om eg har fått større forhåpninger etter hver gang det har blitt utsatt å sånn, så ekke det tilfellet nå lenger.Men som eg sa i en annen tråd så vil spillet leve videre gjennom mods, og det vet eg eg ikkje bli skuffet ovet :thumbup:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk stresser sånn med half-life 2.

 

OOOHHH... 2 bilder til! ihelvetemålastenedmedengang og runke til!! :thumbdown:

 

Noen som vet hva storyen er?

 

Er tross alt den som teller, jeg vet ikke men foreløpig virker halv life 2 på meg som om det er en slags show-off benchmark der det kun er grafikken som teller.

 

dessuten var jo ikke grafikken på de bildene noe særlig bra engang.

 

Menmen..

 

fortsett hysteriet!

 

Mvh.

Erik

Hvorfor folk "stresser" er fordi at Half Life er at av de beste fps spillene som er laget og folk ønsker en oppfølger på den meget gode historien.

 

Dersom du bruker å gjøre det når du får se noen bilder så holde det for deg selv.. :roll:

 

For å vite story'en så kan du skaffe deg Half Life orginalen og de to utvidelsespakkene Opposing Force og Blue Shift. Story'en i Half Life 2 finner du sikkert spekulasjoner om dersom du bruker en meget kjent søkemotor.

 

Half Life 2 er absolutt ikke en show off for grafikk. Det er handlingen spillet først og fremst konsentrerer seg om, grafikken er bonus... i motsetning til *host* Doom 3 *host* Bildene er i dx8 og på medium instillinger dersom du lurer..

 

Ingen hysteri, det er bare to nye bilder som fansen sikkert mer enn gjerne vil ta en titt på.

 

EDIT: Rettet på utvidelsespakke navnet :p

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Hl2 blir sikkert fett, men jeg skjønner ikke hvorfor folk venter at gameplayet her blir revolusjonerende i forhold til andre fps (inkl. DooM III), alt vi har sett av footage hittil er jo bare at du løper rundt og skyter folk (og bruker enkle kjøretøyer nå og da). Jeg gleder meg mest til DoD:Source kommer, slik at jeg kan spille mitt favoritt MP-spill med fet grafikk&fysikk-motor. Ellers ser jo Battlefield 2 sinnsykt bra ut, det ser jeg skikkelig frem til

Spør du meg er det ganske vanskelig å si hvordan gameplayet blir

etter å ha sett noen screenshots.. :ermm:

Lenke til kommentar
For å vite story'en så kan du skaffe deg Half Life orginalen og de to utvidelsespakkene Operation Flashpoint og Blue Shift.

Utvidelsespakkene heter vel Opposing Force og Blue Shift... Operation Flashpoint var et helt annet spill.

lol i dag er d sånn koze dag på andres feil å mangler :thumbup::tease:

Lenke til kommentar
For å vite story'en så kan du skaffe deg Half Life orginalen og de to utvidelsespakkene Operation Flashpoint og Blue Shift.

Utvidelsespakkene heter vel Opposing Force og Blue Shift... Operation Flashpoint var et helt annet spill.

Hehe.. sorry.. vet ikke helt hva jeg tenkte på der :!:

 

Skal rette på det :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...