Gå til innhold

webkafeen = sticky?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"webcafen" bør være sticky fordi:

 

-Så å si alle som "henger" på wds forumet bruker tråden.

-Har sikkert spart den delen av forumet for utenkelinge antal andre "små-poster" hvor folk har spurt om "små spørsmål".

-Tråden har dannet et "samfunn", en plass hvor folk med felles interresse diskuterer, og man spiller å starte en ny tråd for hver gang et nytt tema taes opp.

-Nyttig for andre, kode blir lagt ut, kode blir kommentert og de som ikke er så flink kan se hvordan riktig kode bør se ut.

-Bare det at den har 10341 svar og 95309 gjør den til en sticky. Det er en av de mest brukte trådene på forumet og fortjener en plass på toppen.

-Tråden viker fra de andre forumtrådene. Den er ikke kun for at folk poster et spørsmål, får 4-5 svar og posten er dø. Her er det så mye annent som blir diskutert.

 

Ja.. Det var vel det jeg hadde å si :roll:

Lenke til kommentar

QUOTE
I tillegg er altså ikke SO3 stickied, så hvorfor fikk egentlig webkafeen stickied i "first place"?

 

Webkaféen har vært sticky siden side tre eller noe sånt.

 

Smoothy:

 

Dine argumenter henger ikke på geip. Hvis tråden er så voldsomt aktiv, hvorfor trenger den å være sticky da?

 

Poenget er at Webkaféen er en veldig varierende tråd. Noen ganger kan det gå flere uker mellom postene, mens andre ganger kan det komme 20 sider pluss en enorm quotepost på en liten helg. (*mimre* :p )

 

Hvis Webkaféen kommer ned til side 2, vil det være veldig vanskelig for nykommerne å oppdage at tråden i det hele tatt er der. Da vil WDS-forumet bli oversvømmet av masse tråder om veldig enkle kodespørsmål, noe vi definitivt IKKE vil ha.

 

EDIT: Hvis poenget ikke kom godt nok frem: En Webkafé uten sticky er som NRK uten Team Antonsen. Som hw.no uten forum, som MacGyver uten Victorinox-kniv. :no:

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

Greit, jeg tar hintet. Posten er en veldig spesiell community-tråd og uten sticky er den heller kjedelig. Jeg fjernet dessuten en del benchmark-stickies i dag, så listen over stickies på forsiden har sunket en tanke uansett. Jeg kan legge den opp igjen der blant "de andre" - i alle fall for denne gang :innocent:

 

Flytter forresten også Logo-tråden da, den er jo faktisk en feilpost :)

Lenke til kommentar

QUOTE (Mr.Berg @ 06/09/2004 : 16:09)
LordZyfeX: Du er helt avhengig av webcaféen, men har bare to poster? :dontgetit:

datating: At det ble flere stickies? Det ble jo færre.

ops.. ble en skrivefeil der gitt... ble vel 4 færre eller no sånt.. :blush:

 

og takk fro at den ble sticky igjen!! :thumbup:

Endret av datating
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...