Gå til innhold

webkafeen = sticky?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (HalTan @ 05/09/2004 : 22:19)
Fordi den fungerer som community i web-design.

Og nå fungerer den ikke slik lengre?

 

Og til dere andre, man kan jo fremdeles stille alle mulige slike spørsmål i tråden selv om den ikke er sticky?

 

Angående filmpraten så har jeg ikke un-stickied den enda fordi jeg ikke har kommet på den, fordi jeg ikke har sett den i "Vis nye poster" enda, personlig. Og siden jeg da ser at det er noe motstand her får jeg vente med å de-stickye den til vi er ferdige her :)

Lenke til kommentar

QUOTE (Loomy @ 05/09/2004 : 22:30)
For øvrig støtter jeg at programmer.no-logo-tråden og diverse andre "lider samme skjebne" som webcafeen.

Programmer.no-tråden tør jeg ikke røre tho. Den får dere henvende dere til Programmer.no for å fjerne. Dersom det er andre tråder dere vil ha ned slik at dere får en lettere programmeringshverdag får dere bare komme med ønskene her. Jeg vil tho påpeke at det ikke vil føre til at webkafeen automatisk får sticky igjen, da grunnen til at den ble de-stickied altså ikke var pga Programmeringsgjengen, men for resten av forumet som fikk den på "Vis nye innlegg".

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 05/09/2004 : 22:50)
QUOTE (HalTan @ 05/09/2004 : 22:19)
Fordi den fungerer som community i web-design.

Og nå fungerer den ikke slik lengre?

Jo, men det er mye greiere å ha den i headeren som et samlepunkt. Også slik at folk som har et enkelt spørsmål, eventuellt diskusjonstema kan henvende seg dit.

 

Hva er egentlig problemet du har med å ha den/andre sticky? Så på all driten som ligger i sticky, du! Tenker spesiellt på programmer.no-logotråden.

Lenke til kommentar

QUOTE (HalTan @ 05/09/2004 : 23:28)
Jo, men det er mye greiere å ha den i headeren som et samlepunkt. Også slik at folk som har et enkelt spørsmål, eventuellt diskusjonstema kan henvende seg dit.

 

Og jeg spør igjen, kan ikke folk som har et enkelt spørsmål eventuelt diskusjonstema lengre henvende seg til web-kafeen? Og jeg lurer fremdeles på *hvorfor* det er greiere å ha den i headeren som et samlepunkt?

 

QUOTE (HalTan @ 05/09/2004 : 23:28)
Hva er egentlig problemet du har med å ha den/andre sticky? Så på all driten som ligger i sticky, du! Tenker spesiellt på programmer.no-logotråden.

 

Problemet mitt, og mange andre sitt, er at per i dag er nesten halve første siden av "Vis nye innlegg" dekket av kun stickies, enten du har lest dem eller ikke, under "rushtiden". Som sagt, har du forslag til tråder som ikke burde være sticky, post dem her. Og som jeg også har sagt, en tråd opprettet av Programmer.no vil jeg ikke de-stickye. Da får du sende en PM til en representant for Programmer.no og spørre dem.

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib)
Programmer.no-tråden tør jeg ikke røre tho. Den får dere henvende dere til Programmer.no for å fjerne.

QUOTE (Blib)
Og som jeg også har sagt, en tråd opprettet av Programmer.no vil jeg ikke de-stickye. Da får du sende en PM til en representant for Programmer.no og spørre dem.
Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 06/09/2004 : 00:31)
QUOTE (Blib)
Og som jeg også har sagt, en tråd opprettet av Programmer.no vil jeg ikke de-stickye. Da får du sende en PM til en representant for Programmer.no og spørre dem.

Feiging.. :hrm:

 

Bare vent til enden kommer hjem fra ferie. Da blir det sirkus, da.

 

Jeg ser fremdeles IKKE poenget med å fjerne sticky på Webcafèen.. :ermm:

Herre jemini.

Lenke til kommentar

Joda, det kan du gjerne kalle meg. Ikke at jeg føler meg truet av den grunn eller noe. Men det er dems forum, dems kategori og dems tråd. Og de er "over meg". Hvis de har ønsket at den tråden skal være sticky så kan ikke jeg trosse dems ønsker og fjerne det igjen.

 

Og jeg ser fremdeles IKKE poenget med å ha sticky på Webcafêen.. :ermm:

Herre jemini.

 

Edit: Vennligst også les http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=293071 som jeg skrev etter tanker som samlet seg etter dette.

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Jeg syns det var bra med færre stickies, og heller ha linker i Oppslagsverk over artikler-tråden.

 

Jeg vil fortsatt ha Webcafeen som sticky, fordi jeg alltid vil ha den lett tilgjengelig, og for at nye brukere lett skal oppdage den. Dermed kan det hende vi slipper masse småtråder som har en tendens til å dukke opp.

 

Og; hvis du renser opp stickiene i hele forumet, så blir kanskje ikke dette noe problem, med en og annen sticky som kommer i "Nye innlegg"?

Lenke til kommentar

QUOTE (LordZyfeX @ 06/09/2004 : 16:05)
korrekt, fikk helt sjokk etter å ha vert på en ukes forumferie, så er webcafeen ikke sticky!! jeg la kun merke til den fordi den var stucky, og er nå avhengig av den....

Slutning: FÅ_WEBKAFEEN_SOM_STICKY

Hvorfor kan du ikke være avhengig av den når den ikke er sticky da?

 

Nå som den har et så stort antall poster i seg og også vel konstant ligger på topp av Side 1 av nyeste poster i den kategorien kan jeg ikke tenke meg annet at folk lett ser den der allikevel?

Endret av Blib
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...