Gå til innhold

webkafeen = sticky?


Anbefalte innlegg

for ikke lenge siden ble webkafeen unstickyet, en av grunnene er jo at den ofte ligger på topp uansett siden mange poster i den og at det er ganske mange stickyer i Web-design, HTML og CSS, men hvorfor heller ikke fjerne Ny logo til Programmer.no, som ikke er blitt "holdt ved like" på en god stund. og det med at webkafeen ligger alltid på topp stemmer heller ikke, akkurat nå ligger det 8 poster før den + sticky'ene, så selv jeg med 1280*1024 oppløsning må bla nedover på siden for å finne den "viktige" posten.

 

så er det mulig at den kan bli sticky igjen?

Endret av datating
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feil, jeg unstickya den fordi den praktisk talt *alltid* ligger på topp på "Vis nye innlegg", og jeg ikke ser noen grunn til at den skal være sticky. Det er bare en diskusjonstråd og det eneste argumentet jeg hittil har hørt (som jeg kommer på atm) for at den skal være sticky er et par av dere som syntes det var "slitsomt", eller hva det nå var, å måtte "lete frem" tråden for å poste i den. Det er ikke et bra argument, beklager. Skal jeg liksom sette sticky på alle trådene jeg syns er interresante?

 

Nå får dere tilogmed opp webkafeen i "Mine innlegg", noe jeg iallefall trodde folk ville bli glad for. Jeg vil nok faktisk tro at det er flere folk på forumet som skulle ønske at "Vis nye poster" ikke innehold så enormt med stickies enn de som ikke liker å måtte scrolle litt ned, worst case, for å lese webkafeen. Beklager.

 

Men jeg vil bare understreke at dette bare er min mening og hvis forumstyret kommer frem til at den fortjener å være stickied skal jeg selvsagt hive den opp igjen. Jeg vet bare hva jeg selv mener og at det finnes andre som mener det samme, og at jeg faktisk kunne gjøre noe med saken.

 

I tillegg er altså ikke SO3 stickied, så hvorfor fikk egentlig webkafeen stickied i "first place"? :dontgetit:

 

Edit: Forresten, posten ligger ikke alltid nødvendigvis på absolutt øverste plass i "Vis nye innlegg", men den ligger uansett alltid over alle andre "vanlige" innlegg.

Endret av Blib
Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 05/09/2004 : 21:03)
Hittil er det kun et veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig fåtall av det totale antall brukere på forumet som faktisk har blitt spurt om hva de mener om saken da.

Se på det en troverdig menningsmåling som bygges enda sterkere opp av innleggene under.

 

edit: innlegg som sluttet på 00 :fun:

Endret av INGaR
Lenke til kommentar

QUOTE (Mr.Berg @ 05/09/2004 : 21:37)
Jeg støtter sticky på webcafeen, og at «Artikkel om fargebruk» samt «Artikkel om yrket som webdesigner» blir unsticky, og heller linket til i Oppslagsverk over artikler.

«Ny logo til Programmer.no» har egentlig veldig lite der oppe å gjøre.

Enig. Støtter sticky.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...