ViVentis Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hei. Jeg har nettopp skrudd sammen pcen min igjen og satte inn en WD80GB som "master" hardisk. i dag fant jeg en Maxtor 80gb som lå slengt som jeg satte til "slave" ( Nå står begge på cable select). Det rare er at når jeg klikker et klikk på maxtor hdd'en så viser windows (XP) at det er 46,4gb ledig/ og totalt. Dette er jo sinnsykt rart etter min mening. Hvordan kan jeg få utnytta alle 80gb?
Hårek Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Det kan jo være at det ligger en partisjon der som ikke utnytter hele disken. Bruk Disk Management, fjern den gamle partisjonen og lag en ny.
eXZire Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Ta vekk cable select og sett opp Master/slave...
anon12234 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 windows har en tendens til å lese diskvolume helt feil.
Stig-Arne Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 windows har en tendens til å lese diskvolume helt feil. hva mener du med det? sjekk jumperene på disken, kan være at den er satt til å bare ha 46 gb eller noe i den duren, eller som de andre sier, sjekk at det ikke er noen skjulte partisjoner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå