Juleniss1 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Alle våpen er like bra! selvfølgelig er de ikke det
munky Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Galil og duel suger... Galil treffer jo som bare det, å duals er iallefall bra, funker jo helt fint det, sliter nok litt dersom noen står langt unna med colt og du bruker duals, men uansett
x871kx6167ss7 Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Alle våpen er like bra! selvfølgelig er de ikke det Alle våpen har sin fordel!
munky Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Alle våpen er like bra! selvfølgelig er de ikke det Alle våpen har sin fordel! Igrunn ikke alle.
Juleniss1 Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Alle våpen er like bra! selvfølgelig er de ikke det Alle våpen har sin fordel! Betyr ikke at alle er like bra fordi. Noen har ikke store fordelene.
simes Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 UMP, TMP osv. er kun i CS for å vise at du faktisk eier noen ved å bruke dem. Overkjøring i CW´s mot newbs ender jo ofte med en god del runder tmp/mac-10 aeging.. Er der for morroa.
Primator Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Para er jo bare fett da hater egentlig autosniper.
x871kx6167ss7 Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Mac TMP er de våpnene som lader raskest...
IntelAmdAti Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 UMP'en i CS er jo veldig bra, den er kraftig og presis men har dårlig skuddtakt så den funker dårlig på kort avstand. Jeg liker alle våpene i CS forresten.
uberhunter Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 hater terror sin autosniper, ikke å spille med den, men å spille mot den... hater selv å spille med ct autosniper, går ikke å treffe noen ting med den!
Opacus Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Alle våpen er en del av CS, og en del av de aller fleste spilleres spillestil. De som "hater" awp er akkurat de samme som er smarte nok til å storme døra midt på de_dust2, selv om de VET at det står en sniper på Ts sniperspot. At de har under 15 i IQ har ingenting med awp å gjøre "Tactical" Shield derimot, kunne ødelagt CS hvis ikke det var for våpenrestriksjon. Heldigvis er Shield restricted på de fleste servere og i de fleste ligaer.
Caddy Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 I og med at de er bedre på hver sin ting, så kan en dele det opp på denne måten:Glock - 20 skudd, er mange skudd, er du flink til å skyte etter hodet, så er det ett rimelig godt valg, da den ikke er så kraftig. USP - 12 skudd, trenger i flere tilfeller to skudd i hodet på fienden før den faller, og er i grunn ikke så godt egnet hvis du møter fler enn 2 før du rekker å reloade. Deagle - Enorm styrke kombinert med ett utrolig lite magasin, her gjelder det kun å treffe skallen på fyren, bruker du 3 skudd så står du igjen med halvt magasin. Mine meninger liksom Hadde vært digg med Dual Deagles...
akristina92 Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 hmm.. vil påstå att jeg hater glock-18.. Men mac-10 RULER jo
Sigga Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Dual Deagles? Hehe....*sender forslaget til valve*
-Teddy- Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 hmm.. vil påstå att jeg hater glock-18.. Men mac-10 RULER jo Spilte med en hand i stad, var i tlefeonen, hadde tastatur mens jeg gikk og bråbyttet og stod rolig oppreist og skjøt glock når det kom noen. Brukte kun glock, og hadde faktiskt 6-14 stats! Ikke gæærnt syns jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå