Gå til innhold

Ka våpen HATER du mest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Galil og duel suger...

Galil treffer jo som bare det, å duals er iallefall bra, funker jo helt fint det, sliter nok litt dersom noen står langt unna med colt og du bruker duals, men uansett :p

Skrevet

UMP, TMP osv. er kun i CS for å vise at du faktisk eier noen ved å bruke dem. Overkjøring i CW´s mot newbs ender jo ofte med en god del runder tmp/mac-10 aeging.. Er der for morroa. :yes:

Skrevet

Alle våpen er en del av CS, og en del av de aller fleste spilleres spillestil. De som "hater" awp er akkurat de samme som er smarte nok til å storme døra midt på de_dust2, selv om de VET at det står en sniper på Ts sniperspot. At de har under 15 i IQ har ingenting med awp å gjøre ;)

"Tactical" Shield derimot, kunne ødelagt CS hvis ikke det var for våpenrestriksjon. Heldigvis er Shield restricted på de fleste servere og i de fleste ligaer.

Skrevet
I og med at de er bedre på hver sin ting, så kan en dele det opp på denne måten:

Glock - 20 skudd, er mange skudd, er du flink til å skyte etter hodet, så er det ett rimelig godt valg, da den ikke er så kraftig.

USP - 12 skudd, trenger i flere tilfeller to skudd i hodet på fienden før den faller, og er i grunn ikke så godt egnet hvis du møter fler enn 2 før du rekker å reloade.

Deagle - Enorm styrke kombinert med ett utrolig lite magasin, her gjelder det kun å treffe skallen på fyren, bruker du 3 skudd så står du igjen med halvt magasin.

Mine meninger liksom :)

Hadde vært digg med Dual Deagles... :p

Skrevet
hmm.. vil påstå att jeg hater glock-18.. Men mac-10 RULER jo :D

Spilte med en hand i stad, var i tlefeonen, hadde tastatur mens jeg gikk og bråbyttet og stod rolig oppreist og skjøt glock når det kom noen. Brukte kun glock, og hadde faktiskt 6-14 stats! Ikke gæærnt syns jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...