Gå til innhold

Ka våpen HATER du mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nja... men burstfire er praktisk om du først treffer, siden den spyr ut tre og tre kuler. Men usp og deagle er og blir bedre imo.

edit: Usp skyter også fort, om du er litt kjapp i avtrekkern... ^^ Men det er jo smak og behag og beherskelse da. Alle kan ikke like det samme!

Endret av MsTwigi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I og med at de er bedre på hver sin ting, så kan en dele det opp på denne måten:

Glock - 20 skudd, er mange skudd, er du flink til å skyte etter hodet, så er det ett rimelig godt valg, da den ikke er så kraftig.

USP - 12 skudd, trenger i flere tilfeller to skudd i hodet på fienden før den faller, og er i grunn ikke så godt egnet hvis du møter fler enn 2 før du rekker å reloade.

Deagle - Enorm styrke kombinert med ett utrolig lite magasin, her gjelder det kun å treffe skallen på fyren, bruker du 3 skudd så står du igjen med halvt magasin.

Mine meninger liksom :)

Skrevet

Vel, kanke' si jeg hater noen våpen, men bruken av dem kan være irriterende. AWM-dominanse på et map er gørre kjedelig, og noe annet som også er kjedelig er at omtrent alle på publick servere velger enten French GIGN eller 1337-utseende...

Off topic: Virker som veldig mange ikke egentlig vet hva de snakker om når de nevner rekyl... :roll:

Skrevet

Jeg skal komme med et kontroversielt utsagn.. Jeg syntes scouten er enklere a bruke en awp.

Hvorfor? Fordi med scouten kan man strafe frem og tilbake mens man skyter, og kula treffer alltid midt i siktet, mens med awpen ma man alltid sta stille, hvis man da ikke tar sjangsen.

Sa med scout har du mye mer manoverabilitet, som gjor at det og blir enklere, saerlig et minutt eller to ut i runden da mange har mista hp.

seff, hvis man sitter i et hjorne med awp og camper er det jo et greit vapen, men hvis du angriper fienden som om du har en assault rifle blir det fort vanskeligere.

Skrevet (endret)
Jeg skal komme med et kontroversielt utsagn.. Jeg syntes scouten er enklere a bruke en awp.

Hvorfor? Fordi med scouten kan man strafe frem og tilbake mens man skyter, og kula treffer alltid midt i siktet, mens med awpen ma man alltid sta stille, hvis man da ikke tar sjangsen.

Sa med scout har du mye mer manoverabilitet, som gjor at det og blir enklere, saerlig et minutt eller to ut i runden da mange har mista hp.

seff, hvis man sitter i et hjorne med awp og camper er det jo et greit vapen, men hvis du angriper fienden som om du har en assault rifle blir det fort vanskeligere.

Jeg treffer med awp som regel på nært hold, og klarer å treffe selvom jeg "beveger" meg :tease: Med trening blir du nok like god med awp som du er med scout :)

Edit: tok litt for mye i :thumbdown:

Endret av Vash
Skrevet

Tør tvile på at du kan trene deg selv opp til å få awpen til å skyte rett fram mens du beveger deg.

Men, klarer du å stoppe akkurat når du skal skyte så ser jeg hva du mener.

AWP pluss gå framover/sidelengs/hvorsomhelst er som å sikte med øya igjen.

Skrevet (endret)
Tør tvile på at du kan trene deg selv opp til å få awpen til å skyte rett fram mens du beveger deg.

Men, klarer du å stoppe akkurat når du skal skyte så ser jeg hva du mener.

AWP pluss gå framover/sidelengs/hvorsomhelst er som å sikte med øya igjen.

Når jeg tenker meg om så stopper jeg opp i et millisekund når jeg skyter som du sier

:blush:

Blir nesten som en bevegelse, skal prøve å få til demo :tease:

Endret av Vash
Skrevet

Glocken er noe dritt! Bortsett fra de få gangene man får oneshot med bursten på 50 meters avstand :love: Ellers er vel de fleste våpnene greie, alt til sin anledning. AWP og colt/ak når man skal eie, og duals og para når man skal ydmyke :p

Skrevet
Hvordan våger du. Fort gjort å få 18 4 med bare bruk av duals på public :)

Dual er seriøst de morsomste pistolene i hele spillet! Digger å storme folk med de. :w00t:

Skrevet
Gjør det :D Så kan jeg lære litt ;)

Bah, samme hvor mye jeg prøvde måtte jeg stå stille når jeg avfyrte skuddet :cry:

Skal endre på posten min :p Hadde ikke tenkt å poste demoen men her er den teddy:

awp på dust2

Var jo ikke så mye å skryte av da. De som du spotta er lett å treffe om du bare konsentrerer deg litt mer.

Skrevet

Er en super-cs-noob, ettersom jeg prøvde det for første gang for et par dager siden.

Spiller nå CS:S daglig og min favoritt har faktisk blitt auto hagla og clarionen.

Jeg har en erfaring med at UMP'en er udugelig, men det er seff fordi jeg er evneveik med den.... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...