Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en mnd siden ville jeg aldri trodd at jeg ikke skulle få gitt bort invitene mine til Gmail, men det er faktisk sånn det er nå, takket være DENNE tråden :)

Har 4 stk Gmail-kontoer jeg fortsatt villig vil dele ut. Dere vet hva dere må gjør for å få en :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ligger en liten haug med invites og venter her også. pm med epost så får du en. førstemann til mølla ... men fine jenter/damer prioriteres stadig foran menn. :)

Skrevet (endret)

Er sikkert invites i overflod her. Gmail er ikke helt det samme lenger...

Jeg har fortsatt en haug. Min policy med å dele ut til nye brukere gjelder fortsatt (les tidligere poster). Alle som har under 10 inlegg får invites av meg :yes:

Endret av erikindre
Skrevet

Jeg har fortsatt en haug. Min policy med å dele ut til nye brukere gjelder fortsatt (les tidligere poster). Alle som har under 10 inlegg får invites av meg :yes:

betyr jo at alle bare kan lage seg en ny bruker å tigge gmail hos deg.. :ermm:

Skrevet

Jeg har fortsatt en haug. Min policy med å dele ut til nye brukere gjelder fortsatt (les tidligere poster). Alle som har under 10 inlegg får invites av meg  :yes:

betyr jo at alle bare kan lage seg en ny bruker å tigge gmail hos deg.. :ermm:

å få seg en gmail invite er ikke akkurat noe man roper "precious" for akkurat, så tror ikke det blir så mye "svindling"

Trenger maksimalt ikke anstrenge seg mer enn 5 min for å få tak i en ;)

Skrevet

På meg virker det som at det er bare et fåtall som har glede av en 1GB e-mail-konto. Jeg har ikke vært borti så mange som sier at de mer enn gjerne vil ha en G-mail-konto.

For det første ser de rart på meg når jeg spør dem om de vet hva Gmail er, og for det andre er det faktisk mange som ikke har hatt problemer med de 2MB'ene i hotmail :ohmy:

Skrevet

Jeg er enig i at G-mail kan bli litt overkill... Men ærlig talt, 2mb mail er jo ALT for lite.. Jeg ble gal av å slette mails på hotmail kontoen min hele tiden...

Skrevet
Jeg er enig i at G-mail kan bli litt overkill... Men ærlig talt, 2mb mail er jo ALT for lite.. Jeg ble gal av å slette mails på hotmail kontoen min hele tiden...

Overkill er det jo ikke!

Det er jo veldig kjekt å ha 1Gb gratismail som man kan bruke til lagringsplass :thumbup:

Installerte gmail notifier og GMail Drive!

fungerer perfekt! :D

Skrevet

Som kanskje noen har fått med seg går det også ann å sette opp gmail som en ekstern harddisk. Det er veldig praktisk. Sjekk artikkel i it-avisen. Jeg har gjort det og det funker fint.

Skrevet (endret)

nå har jeg 1 invite!

Men hvis noen fler hvil ha så gi meg fårnavn og mail!

førstemann til mølla,

klar... ferdig....... gååååå!

Edit: oops kunne brukt rediger knappen :blush:

Endret av BUNDY
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...