Gå til innhold

Stalker Coop og Beta test.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
gjinne være med på den betaen vet jeg :)

det skal vere ein veldig stor beta test, så det er gode sjanser for at du kan få vere med.

husker ikkje det eksakte antallet, men det var snakk om fleire tusen.

Skrevet (endret)

tror det er mp.. husker ikke hvor men har lest om den beta testen et sted.. gleder meg vilt, nesten like mye som jeg gleder meg til HL2 hvis det noengang kommer... :w00t:

Endret av 2mass
Skrevet
Synes det er litt synd om det er multiplayer.

Har virkelig lyst til å teste ut spillets AI som ikke er scriptet.

men det er jo mulig at det er dyr osv i mp betaen da som går rundt der.. så da kan du kanskje få se litt av den..

Skrevet

Stalker er vel egentlig ferdig. Dette er det siste utdraget fra Gamespot.com:

Though we're told that at this point the developers have completed all of the levels and are now balancing and polishing the game.

Skrevet
gleder meg no sinnsykt noen vet hvor jeg melder meg på ??? elsker stalker den sinnsyke brae grafikken osv :love:

du kan ikkje melde deg på.

Skrevet
gleder meg no sinnsykt noen vet hvor jeg melder meg på ??? elsker stalker den sinnsyke brae grafikken osv  :love:

hvorfor ikke? Er det en tidsfrist eller noe slikt? en forklaring hadde vært greit.

Skrevet
gleder meg no sinnsykt noen vet hvor jeg melder meg på ??? elsker stalker den sinnsyke brae grafikken osv  :love:

men når beta testingen begynner da :dontgetit:

Skrevet
det vil ikkje kome nokon coop patch til stalker.

Så du kan liksom spå om utviklerne vil gi ut en co-op patch til spillet i ettertid eller ikke? Uansett vil nok moddere ta seg av det om ikke utviklerne gjør det.

Skrevet

Feil.

Det er snakk om en public beta i November som man kan melde seg på i følge Gamespot.no:

As it stands right now, THQ is looking to start its second beta test in September, and there's talk of a public beta in November. If all goes according to plan, we should expect to see S.T.A.L.K.E.R. ship in the early part of 2005.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...