Fazam Skrevet 19. april Skrevet 19. april jjkoggan skrev (1 minutt siden): Jeg mener Vance kan bli mye farligere enn Trump pga sin intelligens og selvdisiplin, noe som Trump mangler. Det har jeg allerede sagt, at Vance vil være verre. 2
Fazam Skrevet 19. april Skrevet 19. april (endret) jjkoggan skrev (7 minutter siden): At du tror en saklig vurdering av en fiende er å «forsvare « dem er ridiculous. Ridiculous? Det gjelder ikke bare Vance. Det er bare å referere til dine tidligere innlegg; hvor du uttrykker at Europa skal synes synd på amerikanere som blir rammet. Endret 19. april av Fazam
jjkoggan Skrevet 19. april Skrevet 19. april Fazam skrev (1 minutt siden): Det har jeg allerede sagt, at Vance vil være verre. Du sa han var inkompetent, jeg er ikke så sikkert. Jeg tror han blir mer kompetent men farligere enn Trump 2
jjkoggan Skrevet 19. april Skrevet 19. april Fazam skrev (7 minutter siden): Ridiculous? Det gjelder ikke bare Vance. Det er bare å referere til dine tidligere innlegg; hvor du uttrykker at Europa skal synes synd på amerikanere som blir rammet. Jeg synes også synd på uskyldige i Iran også. Det betyr ikke at jeg støtter det iranske regimet. Slike logikk er veldig feilete 2
Fazam Skrevet 19. april Skrevet 19. april jjkoggan skrev (4 minutter siden): Du sa han var inkompetent, jeg er ikke så sikkert. Jeg tror han blir mer kompetent men farligere enn Trump Nei. Det har jeg ikke sagt. Kun at han blir verre enn Trump. 1
Fazam Skrevet 19. april Skrevet 19. april (endret) jjkoggan skrev (3 minutter siden): Jeg synes også synd på uskyldige i Iran også. Det betyr ikke at jeg støtter det iranske regimet. Slike logikk er veldig feilete Logikk? Hva med alle demokrater og republikanere som er skyld i at 100000 palestinere har blitt slaktet? Tenker du noen ganger på disse som stemmer for drapsvåpen til Israel, og som beriker seg selv med blodpenger fra Israel? Endret 19. april av Fazam 1
jjkoggan Skrevet 19. april Skrevet 19. april Fazam skrev (22 minutter siden): Logikk? Hva med alle demokrater og republikanere som er skyld i at 100000 palestinere har blitt slaktet? Tenker du noen ganger på disse som stemmer for drapsvåpen til Israel, og som beriker seg selv med blodpenger fra Israel? Selvsagt 1
Fazam Skrevet 19. april Skrevet 19. april (endret) jjkoggan skrev (15 minutter siden): Selvsagt Var det ikke du som mente at dagens demokrater ikke hadde noe valg? Hva slags moral viser det? Endret 19. april av Fazam
jjkoggan Skrevet 19. april Skrevet 19. april Fazam skrev (7 minutter siden): Var det ikke du som mente at dagens demokrater ikke hadde noe valg? Hva slags moral viser det? Ingen politiker i Ohio vinner et valg uten å akseptere lobby penger eller viser støtte for Israel. Det er bare noe få unntagelser til dette i usa, det er virkeligheten. Grunnloven må endres men det er veldig vanskelig å gjøre 1
Fazam Skrevet 19. april Skrevet 19. april jjkoggan skrev (Akkurat nå): Ingen politiker i Ohio vinner et valg uten å akseptere lobby penger eller viser støtte for Israel. Det er bare noe få unntagelser til dette i usa, det er virkeligheten. Grunnloven må endres men det er veldig vanskelig å gjøre Tror du velgerne vil finne seg i å stemme på politikere som kun er interessert i å berike seg selv? Det demokratiske partiet kommer til å forsvinne med den tankegangen. 1
jjkoggan Skrevet 19. april Skrevet 19. april Fazam skrev (4 minutter siden): Tror du velgerne vil finne seg i å stemme på politikere som kun er interessert i å berike seg selv? Det demokratiske partiet kommer til å forsvinne med den tankegangen. En trenger lobby penger til å overleve, ikke til å berike seg
Imaginacíon Skrevet 19. april Skrevet 19. april 2 minutes ago, jjkoggan said: En trenger lobby penger til å overleve, ikke til å berike seg Nå er stemningen snudd fra pro-Israel til pro-Palestina de siste årene. Så at Aipac kan regjere noe særlig lengre er tvilsomt.
Fazam Skrevet 19. april Skrevet 19. april (endret) jjkoggan skrev (21 minutter siden): En trenger lobby penger til å overleve, ikke til å berike seg Fjernt hvis du tror at dinosauren Chuck Schumer trenger 7 millioner dollar fra Israel for å overleve. Da er du selv en del av denne boblen. Endret 19. april av Fazam
jjkoggan Skrevet 19. april Skrevet 19. april Fazam skrev (5 minutter siden): Fjernt hvis du tror at dinosauren Chuck Schumer trenger 7 millioner dollar fra Israel for å overleve. Da er du selv en del av denne boblen. En «trenger» ikke noe å berike seg, en overlever uten å berike seg. En «trenger» lobby penger til å overleve, men noen «vil» ha mer enn de «trenger» Igjen, du angriper mannen, ikke ballen. Det gjør ikke argumentene dine sterkere å angripe personen, tvert imot 1
leticia Skrevet 19. april Skrevet 19. april Imaginacíon skrev (3 timer siden): Vance er enda mer inkompetent enn Trump, så det kan fort bli verre. Dog er han ikke så gal som Trump. Tror jeg. Vance er vel mer religiøs enn Trump, så jeg mener han er verre både i forhold til kompetanse og mentalitet. jjkoggan skrev (3 timer siden): Vance ble utdannet på Yale law school, noe du ikke klarer uten å bli veldig flink, særlig når du var fattige hele din ungdomstid. Det betyr ikke at man er kompetent til enhver jobb eller verv fordi man har tatt en eller flere grader. Det er andre egenskaper som også er viktige hvis man skal gjøre en bra jobb som president eller leder. Sosiale / empatiske egenskaper. Slik som f.eks President Obama har. jjkoggan skrev (4 timer siden): USA har aldri vært mindre religiøse enn i dag. Det kan godt være, men det er økende polarisering med F.eks MAGA - bevegelsen og The Heritage Foundation i front. I vestlig sammenheng er USA fremdeles veldig kristent. 3 1
Simen1 Skrevet 19. april Skrevet 19. april maybe it's time we refer to the President's advisors as "The Liquor Cabinet" "Barskapet" - den likte jeg 3 2
Zork Skrevet 19. april Skrevet 19. april (endret) 4 hours ago, Fazam said: Det har jeg allerede sagt, at Vance vil være verre. Tviler på det. vance er hovedsaklig tøff i trynet fordi han har trump bak seg - han er ikke sterk nok til å overta rollen trump har alene. Kulten vil ikke følge vance på samme måte som de gjør med trump, og vance er ikke så ekstremt narssistisk og virkelighetsfjern som trump er. Ingen av følgerene til trump er like forstyrret som føreren selv er, ihvertfall ikke når det gjelder å kunne lede bevegelsen - om de var det, så ville de ikke kunne fulgt trump. Han er på ingen måte noe bedre menneske enn trump, men hans innflytelse og påvirkning vil neppe kunne sammenlignes med trump. Endret 19. april av Zork 2 1
jjkoggan Skrevet 19. april Skrevet 19. april Zork skrev (8 minutter siden): Tviler på det. vance er hovedsaklig tøff i trynet fordi han har trump bak seg - han er ikke sterk nok til å overta rollen trump har alene. Kulten vil ikke følge vance på samme måte som de gjør med trump, og vance er ikke så ekstremt narssistisk og virkelighetsfjern som trump er. Ingen av følgerene til trump er like forstyrret som føreren selv er, ihvertfall ikke når det gjelder å kunne lede bevegelsen - om de var det, så ville de ikke kunne fulgt trump. Han er på ingen måte noe bedre menneske enn trump, men hans innflytelse og påvirkning vil neppe kunne sammenlignes med trump. En ting er sikkert, Vance klarer ikke å si at han er en kristen nasjonalist når han har en hindu kona som var en demokrat. Det kommer sikkert til å skade ham i det republikanske primærvalget. 2
jjkoggan Skrevet 19. april Skrevet 19. april leticia skrev (1 time siden): Vance er vel mer religiøs enn Trump, så jeg mener han er verre både i forhold til kompetanse og mentalitet. Obama og de fleste presidentene var mer religiøs enn Trump, var han verre i forhold til kompetanse og mentalitet? Sitat Det betyr ikke at man er kompetent til enhver jobb eller verv fordi man har tatt en eller flere grader. Selvsagt, men å være intelligent er et minimumskrav for å bli kompetent Sitat Det er andre egenskaper som også er viktige hvis man skal gjøre en bra jobb som president eller leder. Sosiale / empatiske egenskaper. Slik som f.eks President Obama har. Helt enig. Sitat Det kan godt være, men det er økende polarisering med F.eks MAGA - bevegelsen og The Heritage Foundation i front. I vestlig sammenheng er USA fremdeles veldig kristent. Hvert år blir USA mindre religiøse. Dette har konsekvenser i det lange sikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå