Gå til innhold

Colin Mcrae 2005 Demo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt svart skjerm når jeg loader spillet. Står bare og går..Maskina mi er nok klar for oppussing, men er det så jæklig høye systemkrav da?har nyeste directx og nvidia drivere..

Skrevet
da må jo jeg reise meg da.. må gå til andre enden av kåken og finne rattet... jaja.. gleder meg..

All heil to the lazy :w00t:

Skrevet

Seriøst, lyden må være noe av det beste jeg har hørt i bilspill på en stund. Sitter med headphones og vrir på sticka så hardt det går ann. (Har ikke ratt) :D

Skrevet
' date='24/08/2004 : 23:09'] får feilmedling når jeg prøver å starte spillet! :mad: noen andre som får det?

Legg inn DirectX 9.0c.

Men jeg synes det var veldig likt CM2004...

Bortsett fra noen ekstra biler og baner osv...

Skrevet (endret)

godt å høre...

holder på å installere nyeste catalyst nå.. må bare installere demoen så er jeg klar.. har lastet den ned nå..

Da var det i allefall testet... Syntes spillet var helt konge. gikk helt smooth på 1280*1024*24 på mitt 9800NP@PRO.

Grafikken, detaljene og lyden, alt er bare helt konge. Er det bare meg som er rusten eller har det blitt vanskeligere siden CMR3?

Tror jeg kommer til å spille dette MYE.. :D

Endret av Musty
Skrevet

var rimelig fett det! men har fortsatt ikke mye til overs for lyden....syntes den høres for urealistisk ut..nesten som en radiostyrt bil...kjørte forresten UK på 3.19 :p

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

spillet starter - skjermen blir svart - skjermen blir grå - alt stopper opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...