Gå til innhold

Anime - Hva anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naruto og DragonBall Z

Har alle 115 episodene til Naruto pluss Special episodene og rundt 200 Dragonball Z episoder pluss 3 av filemene men har sett alle filmene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naruto er jo å anbefale!

Men anbefaler også Hunter X Hunter<--- idèen til naruto er tadd der ifra!

HxH har 64 episoder + tre OVA'er!

For å si det enkelt HxH må SEES!!!!

Skrevet
Når kommer Naruto 116?

Var ingen Naruto episode denne uken, så da kommer vel neste episode ut på nettet på Torsdag (pleier som oftest å være Torsdagene, siden programmet vises i Japan på Onsdagen).

Skrevet

Hater at naruto episodene er så korte. De vanlige episodene føles ut som de varer i 5min. Hater å måtte vente en uke på nye episoder. Savner den gode tia når jeg startet å se, da jeg kunne se alle episodene jeg ville etter hverandre

Skrevet
Jeg ble litt litt skuffet over 116-117 egentlig. Jeg føler at vi ikke fikk se hva Neji egentlig er god for

Argh, spoilers. Holder på å laste den ned. :p

Men en forutså det jo uansett. (At Neji vant)

Skrevet

Hva er vitsen med å komme med spoilere på den måten? Har begynt å se på Naruto selv, og jeg setter ikke pris på slikt. Lag heller en egen tråd dere kan stappe så mange spoilere dere vil i, bare ordet "SPOILER" er med i trådtittelen. Trodde virkelig folk hadde skjønt det.

Skrevet (endret)

Crest of the Stars

Figure 17

Great Teacher Onizuki

Pretear

Trigun

Alle disse holder en høy standard innen sjangeren, og kan trygt anbefales. Finnes på DVD..

Endret av hdx
Skrevet
Hva er vitsen med å komme med spoilere på den måten? Har begynt å se på Naruto selv, og jeg setter ikke pris på slikt. Lag heller en egen tråd dere kan stappe så mange spoilere dere vil i, bare ordet "SPOILER" er med i trådtittelen. Trodde virkelig folk hadde skjønt det.

Ja, enig. Ble irritert selv nå. :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...