Gå til innhold

Resultater av klokking, MSI 6800 128DDR


fredriku

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er dette et bedre alternativ enn asus gt? Noen som har det og vet hvor mye det klokker? Kan e korta flashes som radeon kort?

 

edit: Noen som har det og vet hvor mange 3dmarks man får med stock asus gt?

Vel, ASUS Gt er nok noe raskere grunnet 16 pipelines istedet for 12, som mitt har. Stock med 6800GT så får du vel ca 10000 uklokket på et middels bra system :)

 

Og når det gjelder siste innlegget, kortet mitt (MSI 6800) støyer meget lite :)

Lenke til kommentar
Er dette et bedre alternativ enn asus gt? Noen som har det og vet hvor mye det klokker? Kan e korta flashes som radeon kort?

 

edit: Noen som har det og vet hvor mange 3dmarks man får med stock asus gt?

Vel, ASUS Gt er nok noe raskere grunnet 16 pipelines istedet for 12, som mitt har. Stock med 6800GT så får du vel ca 10000 uklokket på et middels bra system :)

 

Og når det gjelder siste innlegget, kortet mitt (MSI 6800) støyer meget lite :)

Rundt 11000 er nok mere riktig på 6800GT.

Lenke til kommentar
Er skjermkort billigere i USA?

Skal til usa snart, kanskje jeg kjøper ett 6800 eller 6800 ultra....

 

300 dollar for NU = ca 2100kr

400 dollar for GT = ca 2800kr

500 dollar for Ultra = ca 3500kr

 

Avhengig av hvilken stat du er i er det VAT. (moms)

allt fra 0-10%.

 

Beklager for offtopic.

Endret av TDK
Lenke til kommentar
Hmmm... Har ikke dette topicet kommet litt ut av kontroll? Dette er for folk med 6800 kort (MSI) og ikke en plass der en spør om ossen andre kort er (Ultra, GT...)

Altså, de må gjerne spørre, men som jeg sier i første post, er at de med tilsvarende/samme kort kan svare. Ikke bare mitt egentlig :p

Men ja, man kan igrunn heller starte egne tråder om andre kort som GT og ultra, for de er en annen kategori.

 

Og jeg vet ikke hvordan ASUS kortet støyer, men MSI kortet har en hastighetsjustering på kortet, ved hjelp av en bryter. Tviler på at ASUS har det.

Lenke til kommentar

Jeg fikk 7900 i 3dmark03 med mitt msi 6800 128MB. Har Athlon 2500 Barton og Nforce 2 hovedkort med 512 MB Ram. Dere her som får så nice score, har dere overklokka eller oppdatert kortet maskina på en eller annen enkel måte?

 

Har forresten en kammerat med samme skjermkort som fikk 8600 i score med Athlon 64 300+ 1024MB ram og nforce 3.

 

Vi har selfølgelig kjørt med standard oppsett (61.77 Forceware drivere)

 

Bare lurer på om det finnes enkle ting en kan gjøre for å forbedre ytelsen?

 

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...