Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Hvorfor har det ikke blitt funnet opp en maskin som gjør drikke iskald på 1-2-3? Et sånt produkt ville seriiøst slått an i Norge. ://

En omvendt microbølgeomn hadde vært fantastisk kjekt, ja.

Ja!

 

Bare sette inn drikken i mikro'en, vente 60 sek. og ta ut iskald saft / cola / whatever. Hadde ikke det vært genialt? :))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på hvorfor folk ikke kan ta seg tid til det sekundet det tar å blinke i en rundkjøring. Tenker ALLE på seg selv for tiden? Trafikkflyten blir så mye bedre om de gir tegn.

:woot:

 

Takk! Har tenkt på det samme! Kjører scooter, og bruker alltid blinklys, men det er skremmende få som gjør det. :hm:

Lenke til kommentar

Ja, det er irriterende når det kommer to biler etter hverandre, den første blinker ikke, så fortsetter man å vente, men jammen skal ikke den andre bilen samme vei også.

 

Jeg vil skadeskyte de folka. Jeg blinker alltid, det eneste som skal til er et lite blink.

 

EDIT: de også ja, HalTan.

 

 

Dimiles, hvorfor er du ikke på msn? :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Jeg driver også og kikker inn i kjøleskapet (og skapet)i lengre tid. :p

Det er sikkert som med blomster og bier, det er den naturligste ting av verden!

 

Hvorfor er nordmenn egentlig så glad i is? I dette kalde landet?  :ermm:

Nettop fordi det er kaldt, om sommeren blir det for varmt for oss, så derfor spiser vi is.

 

btw: hvorfor bruker folk egentlig blomster og bier som eksempel på våre sexuelle aktiviteter, bia har jo ikke akkurat sex med blomsten :hm:

Lenke til kommentar
Noen som har en logisk forklaring på hvorfor det er dårligere vær og kaldere (stort sett) jo lenger nord du kommer?

Lengre avstand fra sola? Hmm...

Men hvorfor ewr det da dårligere vær (kaldere ) på nordpolen enn på sydpolen??

Fordi nordpolen bare er en stor isklump mens sørpolen faktisk er ett kontinent ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...