Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2. Hva som skjer når vi dør vil avhenge av om du tror på biologivitenskap eller er religiøs. Og innenfor begge retningene er meningene delte.

Du mener at hvis jeg mener at jeg kommer til et sted med masse nakne babes som elsker gutter som heter Stefan, vil det skje? Mens hvis du tror du blir til jord, skjer det?

Hva som skjer etter du dør vet ingen. Utenom Jesus, han er, så vidt jeg vet, den eneste som har dødd for så å reise opp fra det døde.

Vel nå begynner det å bli moro. 1 Hva som skjer kan man ikke vite det går på tro eller tro på biologisk vitenskap. Apropo siden du nevner Jesus mange har angivelig stått opp fra de døde og hvis ikke min bibelkunnskap har "rotnet på rot" tok vel Jesus og reiste opp Lasarius(fra de døde) (vet ikke om jeg stavet navnet riktig).

Og hvis vi videre holder oss til bibelen så er vel den noe uklar om hva som skjer med oss når vi dør. Noen av oss skal vel bli til "jord og stein" og noen skal få evig liv. Koranen har en mer behagelig tolkning av de rettroende menn der får man jomfruer i bøtter og spann. Jeg har aldri ligget med en jomfru men det er sikkert helt greit.

 

Hvis men følger biologilæren vil vel atomene som jeg var brytes ned og finne andre bindinger. Så da er det vel ikke så mye vits for dem og bruke tid og energi på denne diskusjonen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...