Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir jo samme opplegg som med "datamus" da. Det er jo verken data eller mus.

Akkurat, meget godt observert. Men om du ser på hvordan den er utformet kan den jo til en viss grad minne en en bollemus, men det kan jo føre med seg mange assosiasjoner, så de valgte å forkorte navnet ned til bare mus, fullstendig forståelig. Man bringer litt av skogen inn i det grå kontoret, snedig! Blir sikkert en hit med barna tenkte de nok, og for de som ikke er så heldige med den feminine delen av verden, så får de i alle fall håntere en type mus. Veldig bra, genistrek, overbevisende salgsargument! Og hva er denne musen koblet opp mot, jo, en datamaskin, så derfor datamus!

 

Akkurat samme gjelder for is-te. Hva ser den ut som, jo, te! Og den smaker best når den blir servert kald, og hva nnet er kaldt, jo, is! Kald sukkerdrikk = Is-te!

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvorfor det er krig i verden, jeg ser ikke noen logikk i det :roll:

Som sagt, population control. Eller fordi en ond diktator dreper uskyldige mennesker.

 

Så lurer jeg på hvorfor vi lever

For å nyte livet, ha sex0r, få unger og la de oppleve det samme.

 

Jeg lurer på hva som skjer når vi dør

Det merker du raskt etter du dør.

 

Jeg lurer på hvorfor mennesker er så slemme

De fleste mennesker er slemme fordi de har dårlig selvtillit og vil føle seg bedre ved å rakke ned på andre. Ellers er jo det kjent at misery loves company. Griskhet er også en stor grunn.

 

Jeg lurer på hvorfor 10 år gamle jenter går med trange bukser som omformer ting og tang både bak og foran og hvorfor de har topper som viser magen .. skjønner ikke at de får lov av foreldrene sine :roll:

Fordi de føler seg moden, og vil vi jo alle. Ingen som liker å bli kalt barnslig. Disse jentene vil bare virke så moden så mulig, så de kler seg som jentene som er eldre.

 

Jeg lurer på hvem som hadde sex først av alle?

Good question.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvorfor det er krig i verden, jeg ser ikke noen logikk i det  :roll:

Så lurer jeg på hvorfor vi lever

Jeg lurer på hva som skjer når vi dør

Jeg lurer på hvorfor mennesker er så slemme

Jeg lurer på hvorfor 10 år gamle jenter går med trange bukser som omformer ting og tang både bak og foran og hvorfor de har topper som viser magen .. skjønner ikke at de får lov av foreldrene sine  :roll:

Jeg lurer på hvem som hadde sex først av alle ! (ikke kom og si at det var adam og eva, for det fins IKKE noen adam og eva ffs !)

 

Jeg lurer på mye mer sikkert men ikke noe jeg tenker på nå .. *trøtt*

Krig er, og har alltid vært, "population control"

1 Krig har aldri vært "populaion control" menneskeliv gått tapt i krig har alltid vært småsaker i forhold til f.eks sykdom. Derimot Er det lett å innse 100 gode grunner til krig mens motargumentene er få men ditto sterkere og bedre (etter min mening).

2. Hva som skjer når vi dør vil avhenge av om du tror på biologivitenskap eller er religiøs. Og innenfor begge retningene er meningene delte.

3. Det lurer ikke jeg på men det irriterer. Det ligger til den menneskelige natur og gjøre seg delikat og vise seg frem for sine omgivelser. Og bemerkelsesverdig nok er det samme kjønn viktigere enn det motsatte. Foreldrene gir desverre etter for press og når min 6-åring om 5 år sier hun vil ha utringet BH er det spørs om jeg gidder og slåss veldig lenge. "det er tarvligt men menskligt så sjung hei og hå" Jungmann Jannson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...