Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
Finnes det fargestoffer, med en eller annen syk farge, som man ikke blir syk av å innta?

Knegg. Haloweenbrusen til Grans skulle jo være selvlysende. Skuffelsen var stor da jeg oppdaget at det kun gjalt etiketten. Tenk så kult (dog kreftfarlig) med selvlysende urin. :p

Lenke til kommentar
Går det ann å drikke så masse av en eller annen væske, at du får andre farger enn gul,brun og "hvit" på urinen?

Ja. Blå er en mulig farve. Anbefaler du setter deg grundig inn i kjemien før du prøver dette på deg selv eller andre. Jeg vet dette ble gjort på spøk for mange år siden her i landet det stoffet var blandet inn i en kake på en fest. Distriktslegen ble nedringt av mangder av folk som ble desperate (og bråvåkne) etter en morgentur på toalettet.

 

Mange stoffer er drepende i store nok doser, du kan faktisk drikke deg ihjel på rent vann.

Lenke til kommentar
jeg svetter mye mer under høyrearmen enn under venstrearmen. hvorfor ?

 

Kun 1 grunn til det :) Du har flere svettekjertler under høyre arm :)) Ingen mennesker er 100 symmetrisk bygd..

så... det betyr at jeg, jeg er SKEIV ? :cry:

 

god forklaring, men det var da voldsom til usymmetriske svettekjertler jeg har fått da :hmm:

Lenke til kommentar
Går det ann å drikke så masse av en eller annen væske, at du får andre farger enn gul,brun og "hvit" på urinen?

Nei, men Honni Korn får urinen til å lukte.. vel, honni korn..

Ah!

Tusen takk Steffyboy, da vet jeg at det ikke er noe gale med hodet mitt, men heller . de mengder honni jeg har spist (pleier som regel å spise opptil en pakke honnikorn på en kveld når jeg først har starta på en)

 

En annen ting som jeg har hørt forandrer farge på urinen, er den safta i rødbiter(og rødbiter da selvfølgelig ;) )

men liker ikke rødbiter, så jeg har bare hørt dette.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Går det ann å drikke så masse av en eller annen væske, at du får andre farger enn gul,brun og "hvit" på urinen?

Nei, men Honni Korn får urinen til å lukte.. vel, honni korn..

Ah!

Tusen takk Steffyboy, da vet jeg at det ikke er noe gale med hodet mitt, men heller . de mengder honni jeg har spist (pleier som regel å spise opptil en pakke honnikorn på en kveld når jeg først har starta på en)

 

En annen ting som jeg har hørt forandrer farge på urinen, er den safta i rødbiter(og rødbiter da selvfølgelig ;) )

men liker ikke rødbiter, så jeg har bare hørt dette.

Dude... En heeeel pakke med den dritten er seriøst ikke å anbefale å innta på et så lite tidsrom. Du burde revurdere handlelista di...

 

Hilsen ponke

Lenke til kommentar
Går det ann å drikke så masse av en eller annen væske, at du får andre farger enn gul,brun og "hvit" på urinen?

Tror faktisk det finnes noen urter som kan gi deg forskjellig farge på urinen.

 

En bekjent av meg fortalte at da faren hans var i militæret, hadde en eller annen fyr med seg noen urter og sopper. Soppen var tørket og i pulverform. Soppen ble blandet i en befals kaffekopp. Stakkars fyren trodde han var dødssjuk da urinen hans var svart.

Og den andre urten gjorde urinen blodrød, noe som sendte tre stakkarer rett på sjukestua :p

 

Hadde vært artig å fått tak. Var visst helt lovlig også. Ikkenoe fanteri av noe slag.

Lenke til kommentar
Går det ann å drikke så masse av en eller annen væske, at du får andre farger enn gul,brun og "hvit" på urinen?

Tror faktisk det finnes noen urter som kan gi deg forskjellig farge på urinen.

 

En bekjent av meg fortalte at da faren hans var i militæret, hadde en eller annen fyr med seg noen urter og sopper. Soppen var tørket og i pulverform. Soppen ble blandet i en befals kaffekopp. Stakkars fyren trodde han var dødssjuk da urinen hans var svart.

Og den andre urten gjorde urinen blodrød, noe som sendte tre stakkarer rett på sjukestua :p

 

Hadde vært artig å fått tak. Var visst helt lovlig også. Ikkenoe fanteri av noe slag.

0684.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...