Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange paracetamol må man ta før man sovner inn?

Og hva skjer med hjernen sånn ca en time etter du har tatt såpass med piller?

 

 

Du må ta ganske mange piller. Jeg vet ikke hvor mange du må ta før du sovner inn, jeg vil heller tro at du ødelegger nyrene dine først også dør du av det noen uker etterpå. Det som kan også skje er at du tar så mange Paracet at hjernen din mister kontakten med pustemuskelen din for eksempel, da dør du av kvelning..

Lenke til kommentar
Så hvis man tar to pakker f.eks dør man ikke før om noen uker?

Da er kroppen litt rar må jeg si

 

Skadevirkningene av slike medikamenter vil ikke manifestere seg før 2 dager etter at kroppen er ødelagdt. Da har kroppen samlet opp nok avfallstoffer til at du blir syk av manglende organer *nyrer og lever*.. Og DA har du et stort problem. Vanligvis fikser jo nyrene og leveren din avfallstoffer i kroppen, men om de ikke funker blir du ikke kvitt dritten..

 

EDIT: Leif på besøk..... Skrive Leif :blush:

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvor mange du må ta før du sovner inn, jeg vil heller tro at du ødelegger nyrene dine først også dør du av det noen uker etterpå.

Så hvis man tar to pakker f.eks dør man ikke før om noen uker?

Da er kroppen litt rar må jeg si :ermm:

Holdt på å si; selvmordstanker hører til i søppel, men fant jo ut at det var her denne posten var..

Lenke til kommentar
Mye som er lenge i kroppen, og virker lenge. Propanol er i kroppen i 50 dager før det forsvinner. Tror jeg da, husker ikke helt ungdomsskolen. ;)

Er det ikke isopropanol man blir drita av i en uke (eller så) hvis man drikker? Siden det bruker så lang tid på å komme ut av kroppen...

Lenke til kommentar
hvorfor er urinen gul når man har drukket for lite?

 

Avfalsstoffer i kroppen blir mer konsentrert i urinen din når du drikker lite, derfor blir urinen gul/brun.. Drikker du mye har du klar urin og det betyr at avfallstoffene kommer ut av kroppen din i mindre mengder flere ganger slik at urinen ser klar ut..

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar
hvorfor er urinen gul når man har drukket for lite?

 

Avfalsstoffer i kroppen blir mer konsentrert i urinen din når du drikker lite, derfor blir urinen gul/brun.. Drikker du mye har du klar urin og det betyr at avfallstoffene kommer ut av kroppen din i mindre mengder flere ganger slik at urinen ser klar ut..

takk :D

Lenke til kommentar
Går det ann å drikke så masse av en eller annen væske, at du får andre farger enn gul,brun og "hvit" på urinen?

 

Egentlig ikke, men om du drikker farge *fargestoffer* så klarer ikke nyrene dine rense ut all fargen av urinen, da kan du oppleve farget urin. Men det er ikke og anbefale ;) Du kan bli syk av det..

 

EDIT: Har du hvit urin så betyr det at nyrene dine skiller ut proteiner i urinen din, da har du enten hatt en seriøs fyllekule, eller spist noe du ikke burde... Har du mye hvit urin bør du kontakte lege ganske fort, da kan du ha et problem med systemet ditt...

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...