Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor går aldersgrensen for nakenhet på stranda?

 

Har ofte merket meg (nei, ikke på den bevisste pedofile måten) barn i noe sånt som tre-, fire-, femårsalderen løpe nakne rundt uten sjenanse med plastbøtte og spade på offentlige, ikke-nudiststrender. Men ved hvilken alder begynner disse å kle på seg? Når foreldrene finner det for godt? Når barna selv finner ut at "tiss" plutselig er hysterisk morsomt?

 

Hvorfor gjør - tja, la oss si - ingen jenter i begynnelsen av tjueårene det samme?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvor kommer Vendetta'en fra "V for Vendetta" fra? Altså hvorfor er Vendetta der? Det nevnes ikke i filmen, eller?

 

Mulig jeg som fulgte med for dårlig, eller ikke skjønte hva de sa, men hørte aldri "V for Vendetta" nevnt....

6053411[/snapback]

 

Vendetta betyr hevn/blodhenv eller noe slikt, har sikkert noe med det å gjøre.

EDIT: Smallville: Fasinére / facinére tror jeg.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvordan skrives å fasinere? Vet at det inneholder en merkelig E

6053529[/snapback]

Fascinere...

6053623[/snapback]

 

Ser de har skrevet det med e're, så da kan du sikkert skrive fascinére også :)

Lenke til kommentar
Hvor kommer Vendetta'en fra "V for Vendetta" fra? Altså hvorfor er Vendetta der? Det nevnes ikke i filmen, eller?

 

Mulig jeg som fulgte med for dårlig, eller ikke skjønte hva de sa, men hørte aldri "V for Vendetta" nevnt....

6053411[/snapback]

Hele filmen handlet jo om en vendetta, selv om de sa det eller ikke. Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Hvem var det som først tok i bruk ordet "lett" eller "light" om matvarer som inneholder mindre fett eller sukker enn normalt? Og i så fall hvorfor?

 

Hadde det noe med egenvekta eller vekta på maten å gjøre?

Eller kanskje noe med at maten var mer fargeløs (light = lys)?

Eller var det bare tilfeldig at de valgte å lage en ny betydning av akkurat det ordet?

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer egentlig en homo??

6055811[/snapback]

Jeg har ennå ikke sett et kretsskjema over hjernen til en hetro person så jeg tviler vel egentlig at det finnes et kretsskjema over homofile personers hjerner. Jeg tviler ennå mer på at du finner et kretsskjema over generelle forskjeller mellom homofile og hetro ;)

Lenke til kommentar
Hvem var det som først tok i bruk ordet "lett" eller "light" om matvarer som inneholder mindre fett eller sukker enn normalt? Og i så fall hvorfor?

 

Hadde det noe med egenvekta eller vekta på maten å gjøre?

Eller kanskje noe med at maten var mer fargeløs (light = lys)?

Eller var det bare tilfeldig at de valgte å lage en ny betydning av akkurat det ordet?

6055836[/snapback]

 

Kan det være lett melk, altså tine?

Lenke til kommentar
En kompis av meg var temmelig dritings i går, og jeg kom til å tenke på hva man skal se etter av symptomer før pumping hadde vært en god idé.. Noen som vet?

6055757[/snapback]

 

Når personen er helt apatisk, øynene ruller, ikke klarer å stå så kan det være en bedre ide å ringe noen! :p

Rett og slett når kroppen selv ikke fikser å støte ifra seg alkoholen den har fått for mye av fordi alkoholen har bedøvet organene!

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer egentlig en homo??

6055811[/snapback]

Jeg har ennå ikke sett et kretsskjema over hjernen til en hetro person så jeg tviler vel egentlig at det finnes et kretsskjema over homofile personers hjerner. Jeg tviler ennå mer på at du finner et kretsskjema over generelle forskjeller mellom homofile og hetro ;)

6055849[/snapback]

 

Hehe... det er svar nok for meg. :p takk :p

Lenke til kommentar
En kompis av meg var temmelig dritings i går, og jeg kom til å tenke på hva man skal se etter av symptomer før pumping hadde vært en god idé.. Noen som vet?

6055757[/snapback]

 

Når personen er helt apatisk, øynene ruller, ikke klarer å stå så kan det være en bedre ide å ringe noen! :p

Rett og slett når kroppen selv ikke fikser å støte ifra seg alkoholen den har fått for mye av fordi alkoholen har bedøvet organene!

6055895[/snapback]

 

 

man kan vel ikke pumpe folk som har de symptomene vel?

da haddet det jo ikke vært plass på sykehuset x]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...