Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På Roskilde var det over 30 grader celcius. Dvs. at alle svetta svært mykje, og da går alkoholen òg mykje raskare ut av kroppen.

?

 

Er vel varmere i kroppen så nedbrytingen går fortere..?

Mye væske går bort i varme, og deriblandt alkohol. Tror jeg, men er vel egentlig ikke sånn. Og dermed ''går det'' kjappere ut...

Lenke til kommentar
I det siste ahr jeg hatt jævlig vondt i ørene.. Må gjespe og slikt mye, får propp også. Kan dette ha noe med all støyen fra viftene jeg bruker?

Om ikke du har et par delta-vifter som surrer på høyeste hastighet i maskinen, tror jeg ikke dette er skadelig, det vil si, håper jeg...

Lenke til kommentar
I det siste ahr jeg hatt jævlig vondt i ørene.. Må gjespe og slikt mye, får propp også. Kan dette ha noe med all støyen fra viftene jeg bruker?

Om ikke du har et par delta-vifter som surrer på høyeste hastighet i maskinen, tror jeg ikke dette er skadelig, det vil si, håper jeg...

Jeg mener, det blir jo et slags trekk her (har 10 vifter i systemet til sammen). Kuldeskader? :p

Lenke til kommentar
Hvem trenger å bli husket? Jeg har ikke lyst til å bli husket for det jeg har sagt, gjort, eller står for. Det får være opp til andre å avgjøre hva de mener.

Du vil ikke bli husket?!

Hva hjelper det deg å bli husket? Hva godt får du ut av den følelsen i det hele tatt? Du er jo tross alt død. Tanken om at folk vil tenke på meg når jeg er "long gone" frister ikke i det hele tatt! Det er mye som er bedre å bruke hodet til. Hvis jeg lærer noen noe, hadde det jo vært fint om de husket det, men de trenger ikke huske meg...

Lenke til kommentar

Og leke-emo-tankene kan du like greit ta i bohoo-tråden (deppetråden).

 

Poenget mitt er at mennesker er egoistiske skapninger, og alt av gode handlinger vi gjør er rett og slett for at vi selv skal føle oss bedre, som følge av at vi har hjulpet andre. Selvfølgelig vil vi bli husket, fordi det er et ekstra hakk opp på elitist-stigen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...