Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SirMaximus: Interessant innlegg. :)

 

Hva er da det motsatte av en grønn bil?

Blir dette da en rød bil (komplementærfarge), en rød sykkel (med halvparten så mange hjul og uten motorkraft) eller noe helt annet, som er alt annet enn et fremkomstmiddel, alt annet enn grønt og alt annet enn noe man kan sitte i?

 

Kanskje en eplekake, et tastatur eller det norske flagget?

Lenke til kommentar
Så var det det jeg lurte på. Tror denne linjen er 1000/300, vil husverten merke disse nedlastningene når han surfer? Tror han har en sønn på rundt 13år, vil han merke noe til nedlastningene hvis han spiller f.eks CS online?

Ja, det merkes. Jeg sitter på 4/4 og merker det.

Hvor mye burde jeg begrense nedlastningene for at husverten ikke skal sitte å forbanne seg over den trege linjen? Hvilken burde begrenses mest, Download eller Upload?

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Så var det det jeg lurte på. Tror denne linjen er 1000/300, vil husverten merke disse nedlastningene når han surfer? Tror han har en sønn på rundt 13år, vil han merke noe til nedlastningene hvis han spiller f.eks CS online?

Ja, det merkes. Jeg sitter på 4/4 og merker det.

Hvor mye burde jeg begrense nedlastningene for at husverten ikke skal sitte å forbanne seg over den trege linjen? Hvilken burde begrenses mest, Download eller Upload?

Begrens uploaden din... Asymetriske linjer blir sakket i nedlastningshastighet ved full upload.

Lenke til kommentar

Du er nødt til å selge den. Hvis du vil finne ut hvor mye du får får den så sett den ut med første bud på 1kr, men du har en minstepris på 5000kr. Hvis den kommer over 5000kr så selger du den og ser på det som et bra salg, eller du kan velge å ikke selge den hvis høyeste bud ble 3600kr. Men du kan selge den selv om minsteprisen ikke er oppnådd.

 

Edit: Men jeg blir forskrekket hvis du får så mye for maskinen din :D

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Kor lang tid tar det før en vanlig flue dør av seg sjøl? (i dette tilfellet: inne i et hus)

et døgn? det ligger jo litt i navnet :p

EDIT: er ikke hus fluer også kalt døgnfluer? :whistle:

Vi har hatt en flue i huset no i ca to uker. Dødsirriterende greie. Får f*** ikke drept an heller...så no venter hele familien på at an skal dø av seg sjøl.

Støvsug dem! Funker alltid :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...